плакати та зображення

Додано: 5 червня
Предмет: Історія України, 10 клас
17 запитань
Запитання 1

З якою метою партійно-державне керівництво СРСР та УСРР на початку 1930-х рр.. розповсюджувало зображені плакати:


варіанти відповідей

засвідчити єдність Комуністичної партії та народу в здійсненні індустріалізації

мобілізувати робітників на трудові подвиги та рекорди

переконати радянське суспільство в перевагах соціалізму над капіталізмом

продемонструвати світові високі темпи розвитку радянської промисловості

Запитання 2

Із якою метою партійно-державне керівництво УСРР наприкінці 1920-х рр. розповсюджувало зображений плакат?

варіанти відповідей

Спонукати одноосібників добровільно вступати в колгоспи

Викликати у селян зневажливе ставлення до одноосібників

Посилити класову боротьбу на селі проти куркульства

Роз’яснити селянству завдання політики «ліквідації куркульства як класу»

Запитання 3

Із якою метою партійно-радянське керівництво УСРР розповсюджувало в 1920-х рр. зображені агітаційно-пропагандистські плакати?

варіанти відповідей

продемонструвати світові високий рівень освіченості суспільства

залучити широкі верстви населення до здійснення процесу українізації

переконати суспільство в необхідності подолання неписьменності

виховати в трудящих шанобливе ставлення до книжок

Запитання 4

Які судження щодо зображеного плаката є правильними?

Напис на плакаті:

«За 4 роки ми перебудуємо СРСР із країни аграрної в країну індустріально-аграрну!»


варіанти відповідей

Плакат створено з нагоди річниці введення в дію гігантів чорної металургії – «Запоріжсталі», «Азовсталі», «Криворіжсталі»

Плакат створено в період перебування на посаді Генерального секретаря ЦК КП(б)У Л. Кагановича.

Плакат створено для підвищення трудового ентузіазму робітників.

Плакат є засобом агітації до виконання завдання «форсованої індустріалізації».

Плакат присвячено «стахановцям».

Плакат створено з метою мобілізації народу на здійснення повоєнної відбудови промисловості.

Плакат створено в роки першої п’ятирічки.

Запитання 5

Які судження щодо зображеного плаката є правильними?

Напис на плакаті:

"Іди в колгосп. Усі разом дамо куркулю відсіч.

Організуємо колективний двір для худоби.

Шкодить робітникам і селянам той хто розпродає і вирізає худобу.

З усім інвентарем до колгоспу вступай, не ріж свою худобу, не продавай"

варіанти відповідей

Плакат створював негативний образ заможного селянства

Появу плаката зумовили негативні наслідки спроби суцільної колективізації в 1929–1930 рр.

Плакат закликав до впровадження політики «воєнного комунізму».

Плакат агітував за усуспільнення індивідуальної власності селян.

Поява плаката свідчила про неспроможність влади подолати наслідки голоду 1921–1923 рр.

Плакат агітував за соціалістичне змагання виробничих бригад на селі.

Поява плаката засвідчила провал заходів із хлібозаготівлі 1927–1928 рр.

Запитання 6

Який із зображених агітаційних плакатів 1930-х рр. доречно використовувати для визначення однієї з причин форсованої індустріалізації в СРСР?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 7

Зображені світлини є свідченням

варіанти відповідей

вступу військ Директорії в Київ

процесу українізації частин російської армії

проголошення П. Скоропадського гетьманом України

формування легіону Українських січових стрільців

Запитання 8

Історико-культурну пам’ятку, зображену на фото, споруджено в стилі

варіанти відповідей

бароко

модерн

класицизму

конструктивізму

Запитання 9

Розгляньте фото радянського плаката 1919 року.

Денікін і Петлюра в тісному союзі наступають на Київ.

Денікін і Петлюра вдвох хочуть накинути зашморг на шию пролетаріату.

Прокляття юдам!

На боротьбу зі зрадниками трудового народу. Смерть катам!

Які судження щодо нього є правильними?

варіанти відповідей

Плакат створює образ ворога

Плакат має сатиричний характер

Плакат декларує захист пролетарів від політичних переслідувань

Плакат присвячений успіхам боротьби «трудового народу»

Плакат покликаний мобілізувати прихильників більшовиків

Плакат дискредитує мету боротьби противників влади більшовиків

Плакат закликає до судових переслідувань політичних противників

Запитання 10

Що з наведеного пов’язано з іменем діяча, зображеного на фото?

варіанти відповідей

збройний виступ 2-го Українського козацького полку імені гетьмана Павла Полуботка

формування військових підрозділів Директорії Української Народної Республіки

здійснення державного перевороту з метою усунення від влади Української Центральної Ради

проведення військового походу групи Армії Української Народної Республіки на Крим

Запитання 11

Що зумовило спорудження будівлі, зображеної на фото?

варіанти відповідей

відновлення радянської влади на всій території УСРР

входження УСРР до складу новоствореного Союзу РСР

ухвалення першої, «робітничо-селянської» Конституції УСРР

перенесення столиці УСРР з Харкова до Києва

Запитання 12

Газетна публікація, зображена на фото, інформує читачів про події в

варіанти відповідей

Закарпатті

Східній Галичині

Північній Буковині

Волині

Запитання 13

Події, перебіг яких позначено на картосхемі, відбувалися впродовж

варіанти відповідей

грудня 1917 р. – березня 1918 р.

листопада – грудня 1918 р.

квітня – червня 1920 р.

жовтня – листопада 1921 р.

Запитання 14

Пропагандистською складовою якої політики партійно-радянського керівництва УСРР були плакати, зображені на фото?

варіанти відповідей

коренізації

«воєнного комунізму»

суцільної колективізації

форсованої індустріалізації

Запитання 15

Гасла, відображені на радянських агітаційних плакатах, були невід’ємною складовою реалізації

варіанти відповідей

«воєнного комунізму»

нової економічної політики

«Великого перелому»

«Великого терору»

Запитання 16

Якого року після Першої світової війни було визначено статус території, позначеної на картосхемі штрихуванням?

варіанти відповідей

1918 р.

1919 р.

1921 р.

1923 р.

Запитання 17

Плакат, зображений на фото, є пропагандистським складником реалізації політики

варіанти відповідей

«воєнного комунізму»

форсованої індустріалізації

суцільної колективізації

«коренізації»

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест