Коли завершилось формування "осі Берлін - Рим - Токіо"
Міжнародна організація, яка утворилася після Першої світової війни, як гарант миру і безпеки у світі:
Політика "умиротворення" агресора це:
Мюнхенська угода передбачала "розчленування"
Яка держава впроваджувала політику "колективної безпеки" і стримування агресорів?
Головними підпалювачами Другої світової війни можна вважати:
Що дало змогу Німеччині відмовитися від дотримання статей Версальського договору? (три правельні відповіді)
Укажіть назви держав, що під час Другої світової війни були союзниками Німеччини (3 правильні відповіді):
Судетська проблема була інспірована нацистською Німеччиною з метою знайти привід до агресії проти:
Мюнхенська змова 1938 р. - це....(оберіть правильну відповідь)
Яку назву мав таємний договір між СРСР і Німеччиною, підписаний 23 серпня 1939 року?
Насильницьке приєднання, захоплення, утримання однією державою території або частини території іншої держави - це...
Запитання 10
«… 2. У випадку територіально-політичної перебудови областей, які входять до складу Польської держави, межа сфер інтересів Німеччини і СРСР буде приблизно проходити по лінії рік Нарви, Вісли і Сяну. Питання, чи є у взаємних інтересах бажаним збереження незалежної Польської держави, і якими будуть кордони цієї держави, може бути остаточно з'ясованим лише протягом подальшого політичного розвитку.
3. Стосовно Південно-Східної Європи з радянської сторони підкреслюється зацікавленість СРСР у Бессарабії. З німецької сторони заявляється про її повну політичну незацікавленість у цих областях.»
Витяг із документу засвідчує:
12 березня 1938 року німецькі сухопутні і повітряні сили втоглися в .......... Захоплення цієї країни відбулося без жодного пострілу. Населення радо вітало нацистського фюрера і його армію.
Про яку державу йде мова.
На які території претендувала СРСР в Другій світові війні? (дві правильні відповіді)
Коли підписаний "Пакт Ріббентропа - Молотова"?
На який термін було укладено Пакт про ненапад між Німеччиною та СРСР?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома