Яку позицію займала Українська Центральна Рада у відносинах з Тимчасовим урядом Росії?
Українська Центральна Рада створена в
Про яку інституцію В. Винниченко писав: «…[його скликання] стало першим кроком відродження нації на шляху державності. Будучи одночасно сильним організуючим і агітаційним засобом, він став першим підготовчим етапом у творенні як ідеї Української держави, так і в частковому втіленні її в життя»?
Укажіть портрет діяча, про якого йдеться в цитованому документі:
«Він залишався романтиком, навіть очолюючи перший український уряд — Генеральний секретаріат, він жив більше емоціями та образами, ніж реаліями повсякденного життя. Пафосом, його революційним ідеалізмом були просякнуті навіть акти державної ваги — Універсали Центральної Ради, до творення яких він мав безпосереднє відношення».
Упродовж якого періоду існувала Українська Центральна Рада?
«Пробувши кілька тижнів у Петрограді, втративши всяку надію одержати якусь відповідь від Временного Правительства, Делегація Центральної Ради після тих принижень, яких зазнала в передпокоях міністерських і Ради робітничих депутатів, повернулася, без всякої офіційної відповіді… до Києва. А в той час… Правительство, нарешті, вирішило й ухвалило одкинути домагання Української Центральної Ради».
У якому році відбулася подія, описана в джерелі?
«Пробувши кілька тижнів у Петрограді, втративши всяку надію одержати якусь відповідь від Временного Правительства, Делегація Центральної Ради після тих принижень, яких зазнала в передпокоях міністерських і Ради робітничих депутатів, повернулася, без всякої офіційної відповіді… до Києва. А в той час… Правительство, нарешті, вирішило й ухвалило одкинути домагання Української Центральної Ради».
Хто з діячів, зображених на фото, очолював делегацію Української Центральної Ради до Петрограда?
Всеукраїнський національний конгрес відбувся в
З іменами діячів, зображених на фото, пов’язано створення
Головою Української Центральної Ради обрано
На фото зображений
Зображені світлини є свідченням
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома