Виконавців алгоритму в середовищі Скретч називають спрайтами.
Можна змінювати розміри зображення спрайта.
Для кожного спрайта складається окремий скрипт.
Команди Скретч об'єднані в шість груп.
Яку дію виконує кнопка 3?
Яку дію виконує програма зображена на малюнку?
На скільки кроків переміститься образ?
Яку дію виконує кнопка 1?
Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд
Завдяки чому ми можемо малювати в Scratch?
До якої групи об'єктів у програмі Scratch відноситься команда "переміститися на 10 кроків"?
Кожний проєкт, у середовищі Скретч, містить (оберіть три правильні відповіді):
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома