1. Імпресіонізм та символізм — це течії...
2. До явищ раннього модернізму належать...
3. Загальна назва кризових явищ кінця XIX - початку XX ст., що характеризувалася настроями безнадії, розчарування, відчуттям занепаду життєвих сил, а також культом естетизму...
4. Декаданс як умонастрій літератури кінця XIX ст. характеризується
5. Визначте хронологічні межі символізму:
6. Поети-символісти кінця XIX ст. вважали себе ...
7. Автором статті «Літературний маніфест. Символізм» (1886) був
8. . Майже в усіх віршах книги Шарля Бодлера «Квіти зла» протиставляються
9. Утіленням поетичного кредо Шарля Бодлера є поезія ...
10. Проблему «поет і юрба» порушено в поезії Шарля Бодлера...
11. Поетичні замальовки природи Поля Верлена називають
12. Словами «Найперше — музика у слові» розпочинається вірш Поля Верлена
13. Однією з провідних рис лірики Поля Верлена є
14. Гімн творчій уяві, свободі митця є ідеєю поезії Артюра Рембо...
15. Вірш Артюра Рембо «Голосівки» є ...
16. Подані поетичні рядки: «О — неземна Сурма, де скрито скрегіт гострий,
Мовчання Янголів, Світів безмовний простір,
Омега, блиск його фіалкових Очей.» взято з поезії Артюра Рембо ...
17. Єдина надрукована за життя збірка Артюра Рембо мала назву
18. Сугестія — це
19. У 1857 р. книгу Шарля Бодлера «Квіти зла» було засуджено за ...
20. Образ птаха — володаря морських просторів, безпорадного і смішного на палубі корабля (за поезією Шарля Бодлера «Альбатрос») — переростає в образ-символ...
21. "Природа — храм живий, де символів лісиСпостерігають нас і наші всі маршрути;
Ми в ньому ходимо, й не раз вдається чути
Підмурків та колон неясні голоси" .
Подані поетичні рядки взято з вірша Шарля Бодлера...
Фатальна дружба, яка привела Поля Верлена до в’язниці, пов’язувала його з французьким поетом-символістом...
23. Проголошений «принцом поетів» і шанований як визнаний майстер символічного напряму - це...
24. Представники французького символізму XIX ст. на початку своєї діяльності належали до поетичного угруповання...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома