Поетичне бачення світу

Додано: 27 квітня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 554 рази
25 запитань
Запитання 1

Якщо коротко, то хайку чи хоку -- це вірш в якому:

варіанти відповідей

5 рядочків, 15 складів

17 рядочків, 3 склади

3 рядочки, 17 складів

33 рядочки і 7 складів

Запитання 2

Про кого з поетів йде мова: «Народився в сім’ї самурая. При народженні отримав ім’я Кіндзаку, а досягнувши повноліття - Мунефуса»?

варіанти відповідей

Генрі Логфелло

Джанні Родарі

Роберт Бернс

Мацуо Басьо

Запитання 3


Гітчі - Маніто з поеми Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату» — це ...

варіанти відповідей

мисливець

шаман 

великий дух, божество 


індіанець

Запитання 4


Ліричний герой – це…

варіанти відповідей


автор ліричного твору

персонаж поеми 

поетичне «я» автора в ліричному творі

ім'я персонажа твору

Запитання 5

Рядок вірша «Моя мрія  лине вгору навздогін вітрам» належить:

варіанти відповідей

Мацуо Басьо; 

Дж. Родарі

Р. Бернсу;  

Т. Шевченко

Запитання 6

Символом миру у « Пісні про Гайавату» є

варіанти відповідей

люлька

томагавк

орел

вогнище

Запитання 7


Основною темою хайку М. Басьо є:

варіанти відповідей

боротьба із соціальною несправедливістю

світ природи і людини в ньому

значення поета і поезії

прославлення імператора

Запитання 8

Встановити відповідність Поет – країна

1. Мацуо Басьо              А. Японія

2. Р. Бернс                      Б. Америка

3. Лонгфелло                 В. Шотландія

варіанти відповідей


1 А, 2 В, 3 Б


1 В, 2 А, 3 Б


1 А, 2 Б, 3 В

Запитання 9

Яка пора року зображена у хайку:

Квітучі сливи,

Ніжні верби...і подібні до них

Молоді хлопці, жінки!

варіанти відповідей

літо

зима

осінь

весна

Запитання 10

Про кого з поетів йде мова: «Народився в сім’ї самурая. При народженні отримав ім’я Кіндзаку, а досягнувши повноліття - Мунефуса»?

варіанти відповідей


Генрі Логфелло

Джанні Родарі

Роберт Бернс

Мацуо Басьо

Запитання 11

Визначте тему вірша "Моє серце в верховині"

варіанти відповідей


Боротьба за свободу рідного краю

Опис гірської природи

Любов до Батьківщини

Заклик до боротьби за незалежність

Запитання 12


Мацуо Басьо - видатний поет, якої країни?

варіанти відповідей

Китай

Японія

Корея

Тайвань

Запитання 13

Наявність у хайку слів та словосполучень "сніг", "сакура", "квітучий персик","хризантема" є прикладом використання:

варіанти відповідей

метафор;

епітетів;

"сезонних слів";

порівнянь;

Запитання 14

З якого вірша рядки: "Прощавайте, сині гори, білії сніги,

Прощавайте,темні звори й світлії луги!"

варіанти відповідей

"Моє серце в верховині";

"Чесна бідність".

"Пісня про Гайавату";

Запитання 15

Генрі Лонгфелло - поет:

варіанти відповідей

англії

америки

шотландій

ірландії

Запитання 16

Гітчі Маніто закликав:

варіанти відповідей

взяти в руки зброю;

виготовити зброю;

закопати зброю;

розфарбувати зброю

Запитання 17

Знайдіть сезонні слова у хайку

Під деревом

Вишнева заметіль

Мій суп і рибу цвітом засипає.

варіанти відповідей

Дерево, заметіль

Вишнева заметіль, цвіт

 Суп, риба

немає

Запитання 18

У вірші «Моє серце в верховині…» Роберт Бернс порівнює думу з :

варіанти відповідей

соколом

вітром

жайворонком

горою

Запитання 19

У поемі «Пісня про Гайавату» основою є міфи:

варіанти відповідей

слов'янскі

єгипетські

англійські

північноамериканських індіанців

Запитання 20

За жанром твір «Пісня про Гайавату» -

варіанти відповідей

поема

вірш

роман

оповідання

Запитання 21

Хто такі Чоктоси і Команчі,

Гурони і Мендсни,

Дславсри і Могоки,

Шошони і Омоги,

Оджибвсї і Дакоти?

варіанти відповідей

назви зброї

назви трав

назви рік

назви племен

Запитання 22

Що зробили племена після наказу Гітчі-Маніто?

варіанти відповідей

позмивали фарби бою

закопали зброю

почали битися

вполювали дикого вепра

змайстрували люльку

пішли назад на свої території

Запитання 23

Виберіть картинку із зображенням самурая

варіанти відповідей
Запитання 24

На якому малюнку зображена сакура?

варіанти відповідей
Запитання 25

На якому малюнку зображено аніме?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест