Поетичне бачення світу

Додано: 29 березня 2021
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 50 разів
18 запитань
Запитання 1

Хайку зазвичай містить

варіанти відповідей

три рядки 21 склад

чотири рядки 17 складів

три рядки 17 складів

чотири рядки 21 склад

Запитання 2

Батьківщина Мацуо Басьо:

варіанти відповідей

Китай

Індія

Японія

США

Запитання 3

Хайку - це

варіанти відповідей

неримований вірш із 3 рядочків

римований вірш із 3 рядочків

римований вірш з 4 рядочків

неримований вірш із 4 рядочків

Запитання 4

Головне джерело поезії в Японії

варіанти відповідей

любов до людей, держави, роботи

захоплення силою і мужністю людини

любов до природи, милування кожною миттєвістю, відчуття єдності з природою

Захоплення Батьківщиною, її силою, могутністю, традиціями

Запитання 5

У японській поезії хайку немає

варіанти відповідей

емоцій

рими

символів

інакомовного змісту

Запитання 6

Правильним продовженням речення Хайку (хоку) — традиційний для... Є

варіанти відповідей

 китайської поезії неримований чотирирядний вірш, що містить сімнадцять складів (зазвичай вони розподіляються за схемою: п ’ять складів у першому рядку, сім — у другому, п’ять — у третьому).

 японської поезії неримований трирядний вірш, що містить сімнадцять складів (зазвичай  вони розподіляються за схемою: п ’ять складів у першому

рядку, сім — у другому, п’ять — у третьому).

російської поезії неримований чотирирядний вірш, що містить двадцять складів (зазвичай вони розподіляються за схемою: п ’ять складів у першому

рядку, сім — у другому, п’ять — у третьому).

корейської поезії неримований чотирирядний вірш, що містить двадцять складів (зазвичай вони розподіляються за схемою: п ’ять складів у першому

рядку, сім — у другому, п’ять — у третьому).

Запитання 7

Поезія Бернса глибоко пов’язана

варіанти відповідей

із побутом Шотландії

із природою Шотландії

життям і творчістю народу Швеції

із природою Швеції

Запитання 8

Слова "зозуля", "прохолода", "злива", "прополювання рису" японські поети використовували, щоб зобразити

варіанти відповідей

літо

зиму

осінь

весну

Запитання 9

Важливий для японської поезії принцип "сабі" означає

варіанти відповідей

читач повинен вгадати, які образи приховані в хайку

настрій "плідної самотності", який пробуджує почуття невимовної краси й повноти життя

втілення простих думок в складних і строгих формах

відволікання читача від зосередженого спостереження зображуваної картини

Запитання 10

Прочитайте хайку

Старий ставок!

Жабка стрибне -

Сплеск пролунає

Настрій поезії

варіанти відповідей

сумний

 веселий

 іронічний

  одночасно веселий і сумний

Запитання 11

Прочитайте хайку

Квітучі сливи,

ніжні верби...І подібні до них

молоді хлопці, жінки!

У поезії зображено

варіанти відповідей

осінь

літо

весну

зиму

Запитання 12

Любов до Батьківщини - це основна думка вірша:

варіанти відповідей

 "Нічна пісня мандрівника"

"Моє серце в верховині"

 "Метелик літає..."

"Тиха місячна ніч..."

Запитання 13

7. Ліричний герой:

варіанти відповідей

образ головного героя лірики

образ автора в ліриці

образ другорядного персонажа в ліриці

образ читача в ліриці

Запитання 14

Ліричний герой Р.Бернса -це:

варіанти відповідей

син шотландського народу, патріот

відомий персонаж ліричних творів

політичний діяч, історик

учений, науковець, історик

Запитання 15

З якого вірша рядки: "Прощавайте, сині гори, білії сніги,

Прощавайте, темні звори й світлії луги!":

варіанти відповідей

"Моє серце в верховині"

"Пісня про Гайавату"

"Листівки з видами міст"

"Чесна бідність"

Запитання 16

Підписував свої твори псевдонімом

варіанти відповідей

Мацуо Басьо

Генрі Лонгфелло

Роберт Бернс

Джанні Родарі

Запитання 17

Спеціальний набір слів для кожної пори року в хайку називається

варіанти відповідей

"природні" слова

"вказівні" слова

слова-символи

"сезонні" слова

Запитання 18

Основний художній засіб виразності у словосполученнях

"сині гори", "пущі дикі", "темні звори".

варіанти відповідей

антитеза

персоніфікація

порівняння

епітет

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест