У ліцеї, де навчається Тарас, є традиція — організовувати весняну толоку останнього тижня квітня. Хлопчик переглянув прогноз погоди. У які дні ти порадиш провести толоку? (Прогноз переглянь у підручнику на с. 112, впр.1)
Ліцеїсти вирішили висадити біля школи рослини. Розв’яжи рівняння і довідайся, скільки саджанців висадили діти.
Х * 8= 128
Біля ліцею Дарина й Сашко побачили мурах. Дарина зауважила, що вже багато знає про цих комах. Визнач, які твердження істинні.
Визнач, скільки часу тривала весняна толока. (Зображення годинників розглянь у підручнику на с.113, впр.7)
Директорка ліцею пані Людмила подякувала всім дітям, які долучилися до весняної толоки. Скільки учнів та учениць узяли участь у ній цього року? (обчисли за діаграмою на с.114 впр.8)
Хто із тварин не є комахою?
Поміркуй, як можна допомогти нашій планеті, запиши міркування в зошит, чернетку . Зроби виріб (с.115, підручник).
Чи все тобі вдалося?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома