Головні ознаки покритонасінних - це
Насіння у квіткових рослин утворюється:
Серед переліку ознак виберіть ті, що належать класу Однодольні рослини
Серед переліку ознак виберіть ті, що належать класу Дводольні рослини
Серед переліку видів рослин вкажіть ту, яка належить до родини Бобові
19. Установіть відповідність між зображеннями квіток та родинами, для яких вони характерні.
20. На рисунку зображено покритонасінну рослину.
Укажіть правильні твердження щодо неї.
Серед переліку видів рослин вкажіть ту, яка належить до родини Розові
Серед переліку видів рослин вкажіть ту, яка належить до родини Пасльонові
Серед переліку видів рослин вкажіть ту, яка належить до родини Складноцівіті
Квіткові рослини об'єднуються у два класи:
Серед дводольних рослин є
Два учні на уроці біології висловили думки щодо особливостей покритонасінних рослин. Перший учень сказав, що покритонасінні є панівною групою рослинного царства. Другий учень зауважив, що насіння цих рослин укрито оплоднем, тому їх називають покритонасінними. Хто з них правий?
Виберіть родину покритонасінних, представники якої характеризуються квіткою з 4 вільними чашолистиками, 4 вільними пелюстками,,однією маточкою,6 тичинками.
У трав'янистої рослини із прямостоячим стеблом учень виявив прості листки із сітчастим жилкуванням, що розташовані на стеблі почергово, стрижневу кореневу систему та квітку, будову якої можна було описати формулою Ч5П5Т∾М1. Після відцвітання квітки у неї утворювався сухий багатонасінний плід коробочка.До якого класу та за якими ознаками можна віднести цю рослину:
Встановіть відповідність між назвами родин та формулами квіток які для них характерні. 1 Капустяні, 2 Розові, 3 - Пасльонові, 4 - Бобові; а - Ч5П5Т∾М1, б - Ч5П1+2+(2)Т(9)+1М1, в - Ч(5)П(5)Т(5)М1, г - Ч_П(5)Т(5)М1, д - Ч4П4Т4+2М1:
Який із цих описів вірно описує ознаки рослин із родини цибулеві:
Встановіть відповідність між рослинами та галузями їх використання. 1 - кукурудза, 2 - рис, 3 - просо, 4 - цукрова тростина; а - технічна культура, б - кормова рослина, в - для виготовлення пшона, г - для виготовлення перлової крупи, д - для виготовлення рисової крупи:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома