Покритонасінні 7 клас НУШ

Додано: 26 листопада
Предмет: Біологія, 7 клас
15 запитань
Запитання 1

Яку іншу назву має відділ покритонасінні:

варіанти відповідей

насінні

дводольні

квіткові

однодольні

Запитання 2

На які два класи поділяють рослини, що відносять до відділу Покритонасінні

варіанти відповідей

 Голонасінні і Папороті;

 Дводольні і Однодольні;

Насінні і Квіткові;

Спорові і Насінні;

Запитання 3

Насіння у покритонасінних рослин міститься:

варіанти відповідей

на коренях

на листках

на лусках шишок

всередені плоду

Запитання 4

Покритонасінні відрізняються від Голонасінних тим, що утворюють:

варіанти відповідей

 Мають квітку;

Мають плід;

Мають насінину;

 Мають подвійне запліднення;

 Мають шишку;

Мають спори

Мають спороносні колоски

Запитання 5

Листок виконує функцію:


варіанти відповідей

дихання

 прикріплення до грунту

 фотосинтез

випаровування

Запитання 6

Пагін складається :

варіанти відповідей

 Стебло, листки, та бруньки

 Бруньки та квітка

 Стебло, корінь

Листки, корінь, стебло

Запитання 7

Зачатки нового пагона -це


варіанти відповідей

стебло

брунька

квітка

листок

бульба

Запитання 8

Оберіть підземні видозміни пагонів

варіанти відповідей

кореневище, цибулина, бульбоцибулина та бульба

  кореневище, цибулина, бульбоцибулиная,вуса

вуса, вусики, колючки 

 кореневище, цибулина,вуса

Запитання 9

За рахунок чого відбувається потовщення стебла

варіанти відповідей

Флоеми

Ситоподібних трубок

Камбію

 Деревини

Запитання 10

Брунька з якої розвиваються квітки називаютьс:

варіанти відповідей

 вегетативними

 генеративними

 верхіковими

пазушними

Запитання 11

Виберіть 2 правильні твердження.

1. Пагін - це підземний вегетативний орган рослин.

2. Брунька - це зачатковий пагін.

3. Стебло - це орган, що забезпечує мінеральне живлення.

4. Листок - це орган фотосинтезу, газообміну й транспірації.


варіанти відповідей

1,4

1,3

2,3

2,4

Запитання 12

Укажіть ряд, утворений представниками тільки однодольних рослин:

варіанти відповідей:

варіанти відповідей

Квасоля, яблуня, буряк;

  Пшениця, кукурудза, жито

Огірок, вишня, кукурудза;

 Пшениця, рис, горох;

Запитання 13

Вкажи групу родин , що надежать класу Дводольні рослини:

варіанти відповідей

Хрестоцвіті і Лілієцвіті

  Злакові і Пасльонові

Розові і Цибулеві

  Бобові і Айстрові

Запитання 14

Біологічне значення суцвіть полягає в:

варіанти відповідей

Регуляції розвитку рослин

 Поліпшенні живлення рослин

 Захисту рослини від виїдання

Ефективнішому запиленні

Запитання 15

До головних частин квітки належать:

варіанти відповідей

Маточка

Пелюстки

Тичинки

Чашолистики

Квітконіжка

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест