Покритонасінні. ЗНО

Додано: 26 жовтня 2020
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 250 разів
22 запитання
Запитання 1

1.    Зображена на марці рослина належить до родини

варіанти відповідей

А.Лілійні

Б. Айстрові

В. Капустяні

Г. Пасльонові

Запитання 2

2 . Для рослин якої родини характерна квітка з простою оцвітиною?

варіанти відповідей

А. Пасльонові

Б. Капустяні

В. Лілійні

Г. Розові

Запитання 3

3. Перлову крупу виготовляють з

варіанти відповідей

А. вівса

Б. ячменю

В. сочевиці

Г. кукурудзи

Запитання 4

4. Зображена на марці рослина належить до родини

варіанти відповідей

А. Лілійні

Б. Айстрові

В. Капустяні

Г. Пасльонові

Запитання 5

5. Однодольні рослини не утворюють річних кілець, тому що не мають

варіанти відповідей

А. епідерми.

Б. камбію.

В. стовпчастої паренхіми.

Г. кори.

Запитання 6

6. Учень та учениця на уроці біології висловили думки щодо особливостей покритонасінних рослин. Учень сказав, що покритонасінні – прогресивна група сучасної флори. Учениця зауважила, що запліднення покритонасінних не залежить від того, чи є вода.Чи має хтось із них рацію?

варіанти відповідей

А. лише учень

Б. лише учениця

В. обоє мають рацію

Г. обоє помиляються

Запитання 7

7. На рисунку зображено покритонасінну рослину.

Укажіть правильні твердження щодо неї.

варіанти відповідей

А. симбіоз з бульбочковими бактеріями

Б. У насінні високий уміст жирів

В. Належить до родини Розові

Запитання 8

8. Однодольні рослини відрізняються від дводольних тим, що, як правило, мають

варіанти відповідей

А. твірну тканину — камбій.

Б. паралельне жилкування листків.

В. складні листки.

Г. зародок із двома зародковими листками.

Запитання 9

9. Два учні на уроці біології висловили думки щодо особливостей покритонасінних рослин. Перший учень сказав, що покритонасінні є верхівкою еволюційного дерева рослинного царства. Другий учень зауважив, що насіння цих рослин укрито оплоднем, тому їх називають покритонасінними. Хто з них правий?

варіанти відповідей

А. Лише перший

Б. Лише другий

В. Обидва праві

Г. Обидва неправі

Запитання 10

10. Характерними ознаками більшості однодольних рослин є


варіанти відповідей

А. паралельне жилкування листків і дві сім'ядолі в насінині

Б. мичкувата коренева система й паралельне жилкування листків

В. розвинутий головний корінь і сітчасте жилкування листків

Г. стрижнева коренева система й одна сім'ядоля в насінині

Запитання 11

11 . Поміж рослин родини Розові багато видів, які людина використовує для своїх потреб. Однією із плодовоягідних культур України є Cуниці лісові, плоди яких багаті на Ферум. Для розмноження цієї рослини вегетативним способом використовують її довгі вуса (див. рисунок).

Вегетативне розмноження Cуниць лісових забезпечують

варіанти відповідей

А. розрослі бокові корені

Б. надземні видозмінені пагони

В. тонкі повітряні корені

Г. видозмінені листки

Запитання 12

12. Які ознаки характеризують рослини родини Розові?

варіанти відповідей

1. Квіти дрібні, зібрані в суцвіття кошик

2. Пдід стручок, стручечок


3. Сітчасте жилкування

Запитання 13

13. Поміж рослин родини Розові багато видів, які людина використовує для своїх потреб. Однією із плодовоягідних культур України є Cуниці лісові, плоди яких багаті на Ферум. Для розмноження цієї рослини вегетативним способом використовують її довгі вуса (див. рисунок). Проаналізуйте твердження щодо трофічних зв’язків виду Cуниці лісові.

І. Вид Суниці лісові перебуває на першому трофічному рівні.

ІІ. Вид Суниці лісові належить до групи консументів.

Чи є поміж них правильні?

варіанти відповідей

А лише І

Б. лише  ІІ

В. обоє мають рацію

Г. обоє помиляються

Запитання 14

14. Прочитайте опис родини: «Оцвітина складається з п'яти зрослих чашолистків і вільних пелюсток. Представники можуть бути медоносами, лікарськими й плодово-ягідними культурами.    Людина вживає в їжу плоди, багаті на вітамін С»

Доповніть опис рослин цієї родини за наведеними характеристиками.

варіанти відповідей

1. Джем з суниці

2. Кількість пелюсток- 3

3. Паралельне жилкування

Запитання 15

15. Визначте систематичне положення (відділ, клас, родина) зображеного на рисунку організму.

варіанти відповідей

Відділ Покритонасінні

Клас Однодольні

Родина Лілійні

Запитання 16

16. Визначте систематичне положення (відділ, клас, родина) зображеного на рисунку організму.

варіанти відповідей

1. Відділ Голонасінні

2. Клас Дводольні

3. Родина Айстові

Запитання 17

17. Укажіть родину та ознаки, що характеризують Горох посівний.

варіанти відповідей

1. Родина Айстові

2. Формула квітки Ч(5)П(2)+2+1Т(9)+1М1

3. Плід зернівка

Запитання 18

18. Визначте систематичне положення організму, зображеного на рисунку

варіанти відповідей

1. Відділ Папоротеподібні

2. Клас Хвойні

Родина Складноцвіті

Запитання 19

19. Установіть відповідність між зображеннями квіток та родинами, для яких вони характерні.

варіанти відповідей
Запитання 20

20. На рисунку зображено покритонасінну рослину.

Укажіть правильні твердження щодо неї.

варіанти відповідей

А. Вегетативне розмноження забезпечують видозмінені квіти

Використовують як лікарську рослину через здатність утворювати фітонциди

Належить до родини: Бобові

Запитання 21

21. Які ознаки характеризують рослини родини Злакові?

варіанти відповідей

А. Квітки дрібні, зібрані в суцвіття складний колос, волоть, початок

Б. Плоди зернівка

В. Жилкування листків зазвичай паралельне

Запитання 22

22. Установіть відповідність між продукцією, зображеною на рисунку (1—4), та назвою родини (А—Д), до якої належить рослина, використана для виготовлення цієї продукції.

варіанти відповідей

А. Пасльонові

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест