1. Зображена на марці рослина належить до родини
2 . Для рослин якої родини характерна квітка з простою оцвітиною?
3. Перлову крупу виготовляють з
4. Зображена на марці рослина належить до родини
5. Однодольні рослини не утворюють річних кілець, тому що не мають
6. Учень та учениця на уроці біології висловили думки щодо особливостей покритонасінних рослин. Учень сказав, що покритонасінні – прогресивна група сучасної флори. Учениця зауважила, що запліднення покритонасінних не залежить від того, чи є вода.Чи має хтось із них рацію?
7. На рисунку зображено покритонасінну рослину.
Укажіть правильні твердження щодо неї.
8. Однодольні рослини відрізняються від дводольних тим, що, як правило, мають
9. Два учні на уроці біології висловили думки щодо особливостей покритонасінних рослин. Перший учень сказав, що покритонасінні є верхівкою еволюційного дерева рослинного царства. Другий учень зауважив, що насіння цих рослин укрито оплоднем, тому їх називають покритонасінними. Хто з них правий?
10. Характерними ознаками більшості однодольних рослин є
11 . Поміж рослин родини Розові багато видів, які людина використовує для своїх потреб. Однією із плодовоягідних культур України є Cуниці лісові, плоди яких багаті на Ферум. Для розмноження цієї рослини вегетативним способом використовують її довгі вуса (див. рисунок).
Вегетативне розмноження Cуниць лісових забезпечують
12. Які ознаки характеризують рослини родини Розові?
13. Поміж рослин родини Розові багато видів, які людина використовує для своїх потреб. Однією із плодовоягідних культур України є Cуниці лісові, плоди яких багаті на Ферум. Для розмноження цієї рослини вегетативним способом використовують її довгі вуса (див. рисунок). Проаналізуйте твердження щодо трофічних зв’язків виду Cуниці лісові.
І. Вид Суниці лісові перебуває на першому трофічному рівні.
ІІ. Вид Суниці лісові належить до групи консументів.
Чи є поміж них правильні?
14. Прочитайте опис родини: «Оцвітина складається з п'яти зрослих чашолистків і вільних пелюсток. Представники можуть бути медоносами, лікарськими й плодово-ягідними культурами. Людина вживає в їжу плоди, багаті на вітамін С»
Доповніть опис рослин цієї родини за наведеними характеристиками.
15. Визначте систематичне положення (відділ, клас, родина) зображеного на рисунку організму.
16. Визначте систематичне положення (відділ, клас, родина) зображеного на рисунку організму.
17. Укажіть родину та ознаки, що характеризують Горох посівний.
18. Визначте систематичне положення організму, зображеного на рисунку
19. Установіть відповідність між зображеннями квіток та родинами, для яких вони характерні.
20. На рисунку зображено покритонасінну рослину.
Укажіть правильні твердження щодо неї.
21. Які ознаки характеризують рослини родини Злакові?
22. Установіть відповідність між продукцією, зображеною на рисунку (1—4), та назвою родини (А—Д), до якої належить рослина, використана для виготовлення цієї продукції.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома