Назвіть дві протилежні політичні тенденції розвитку людства, боротьба між якими призводить до конфліктів між країнами, які часто вирішують війнами.
Проаналізуйте розташування військових конфліктів та визначте дві частини світу, де їх найбільша кількість.
Визначте міжнародну організацію, що була створена після Другої світової війни з метою розв'язування проблеми миру і роззброєння та відвернення нової світової війни.
Вкажіть країни, які у 1970 році згідно "Договору про нерозповсюдження ядерної зброї" було визнано ядерними державами.
Визначте 3 особливості латентних ядерних держав.
Визначте чотири країни, що володіли свого часу ядерною зброєю, але відмовилися від неї.
Вкажіть особливості гібридної війни.
Визначте 2 регіони України, в одному з яких йде гібридна війна, а другий є анексованим державою-агресором.
Визначте два протилежні процеси, що визначають глобальну демографічну кризу.
Визначте терміни, що пояснюють один із аспектів демографічної проблеми - міський вибух.
Визначте наслідки високого природного приросту в низці країн Африки, Південно-Західної Азії, Океанії, Центральної та Південної Америки.
Вкажіть можливі наслідки низького та від'ємного природного приросту в країнах світу.
Визначте наслідками діяльності яких 2 чинників є виникнення сировинної та енергетичної проблем.
Вкажіть чи є вірним твердження: "Проблема виснаження природних ресурсів тісно переплетена з проблемою погіршення стану довкілля: експлуатація ресурсів супроводжується руйнуванням і забрудненням навколишнього середовища".
Визначте логічні пари, що показують вирішення не тільки сировинної і енергетичної проблеми, а й екологічних проблем.
Визначте, в чому полягає продовольча безпека мешканців планети, відповідно до Декларації ФАО.
Вкажіть особливості розвитку країн, що знаходяться в межах "полюсу голоду".
Визначте 4 особливості застосування клімат-чутливих методів ведення сільського господарства.
Вкажіть причини відсталості низки країн світу.
Визначте 3 шляхи подолання відсталості низки країн світу.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома