Польові збори. ОМЗ. Контрольна робота 3.

Додано: 4 червня 2022
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 148 разів
12 запитань
Запитання 1

Які найбільш часті причини смерті на сучасному полі бою, які можна запобігти?


варіанти відповідей


  критична (масова) кровотеча


  ураження черевної порожнини



 непрохідність дихальних шляхів

  


  перелом кінцівок

  

Запитання 2

Ви збираєтеся дати болезаспокійливе та антибіотики з польової аптечки під час надання допомоги пораненому на полі бою.. Ви повинні скористатися:


варіанти відповідей


  аптечкою санітара-інструктора


  аптечкою постраждалого

  


 вашою особистою аптечкою





Запитання 3

Найголовніша ціль під час надання

допомоги пораненим в зоні обстрілу:

1) Виконати бойове завдання;

2) Запобігти більшій кількості;

3) Зберегти життя пораненого.

варіанти відповідей

Виконати бойове завдання;



Запобігти більшій кількості поранених;


Зберегти життя пораненого.

Запитання 4

Які етапи (зони) виділяють під час бойових дій?


варіанти відповідей


  допомога під час тактичної евакуації (зелена зона) 


  допомога під вогнем (червона зона) 



 допомога в тактичних умовах — секторі укриття (жовта зона) 



  тактична допомога пораненим в умовах бойових дій (блакитна зона)

  

Запитання 5

Як проводять зупинку кровотечі з голови за наявності шолома у червоній зоні.

варіанти відповідей

дуже обережно і швидко знявши шолом

наперед дивляться чи немає вогню, далі дуже обережно і швидко знявши шолом накладають повязку

не проводять

Запитання 6

Чи вірне твердження ,що "по закінченню огляду в секторі

укриття , необхідно здійснити фіксацію пере­ломів та шийного

відділу хребта, підготовку до транспортування по­терпілого

в безпечну зону.

Зробити запис на джгуті (одязі або обличчі пораненого) щодо

часу накладення джгута.

Усіх непритомних поранених, в яких присутнє дихання, після

на­дання домедичної допомоги у безпечному місці, переводити

в так зване “стабільне положення“ на животі (на боку),

з метою зменшен­ня ризику непрохідності дихальних шляхів

через западання язика чи блювання. Потерпілий перебуває

в стабільному положенні до моме­нту транспортування до

лікувального закладу.

По завершенню огляду, записати висновки огляду, вказати

об’єм наданої допомоги та зміни у стані пораненого у

інформаційну медичну карту і передати з пораненим

на наступний рівень допомоги?"

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 7

Яким чином потрібно накладати джгут для зупинки артеріальної кровотечі?


 

варіанти відповідей


  Безпосередньо на шкіру

   


   Вище від рани



  Нижче від рани

 

 

  Накладають повільно

   


   Накладають швидко

Запитання 8

У тому випадку, коли рана на тулубі доступна без знімання захисних елементів одягу (бронежилет), використовують:

варіанти відповідей

гомеостатичні засоби

звичайний перевязувальний пакет туго тампонуючи рану

джгут

не застосовують нічого

Запитання 9

Оберіть правила накладання джгута:

варіанти відповідей

Накладайте джгут тільки при кровотечі, що є небезпечною для життя;

Не послаблюйте джгута з метою відновлення кровопостачання кінцівки;

При можливості спочатку використовуйте свій джгут, а потім джгут пораненого

Не потрібно знімати чи розрізати одяг для накладання джгута, накладайте його поверх одягу, однак впевніться, що він нище рани

Запитання 10

Пораненого транспортують два бійці, тягнучи за лямки бронежилета, при цьому необхідно:

варіанти відповідей

прикривати їх вогнем

відкрити вогонь з протилежної сторони щоб відволікти увагу

чекати припинення вогню, тоді розпочати транспортування

прикритися пораненим від пуль і транспортувати

Запитання 11

Поранених у свідомості, але зі зміною поведінки (психіки), необхідно терміново :

варіанти відповідей

зупинити кровотечу

роззброїти

дати випити алкоголь

не підходити

Запитання 12

Прорезинена упаковка індивідуального перев‘язувального пакету стерильна з внутрішньої сторони та може застосовува-тися для перев‘язок при великих пораненнях живота з випадінням внутрішніх органів та проникаючих пораненнях грудної клітини.

варіанти відповідей

так

ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест