Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика

Додано: 10 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 1503 рази
8 запитань
Запитання 1

Бренд це ?


варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Запитання 2

Товарний знак це?


варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.

Запитання 3

Види товарних знаків :


варіанти відповідей

Словесні товарні знаки (літери, числа, слова), наприклад "Київстар", "SONY" (компанія "Sony") - тільки шрифтова композиція, в теорії дизайну називається логограми.

Комбіновані - змішані (комбінування слів і зображень).


Графічні

образотворчі - графічний (малюнки, композиції, зображення), наприклад знак (логотип) "Mercedes", "Audi" і ін.

Запитання 4

Вимоги до товарного знаку :


варіанти відповідей

бути коротким, тобто з найменшою кількістю слів у реченні або складів у слові.

легко запам'ятовуватися;


привертати увагу (поєднанням букв або оригінальним зображенням);


можуть бути маленькі і непомітні, бо головне - доречність;

Запитання 5

Товарні знаки в залежності від кількості власників поділяються:

варіанти відповідей

колективні - товарні знаки спілок, господарських асоціацій чи інших добровільних об'єднань підприємств, призначені для позначення випускаються і реалізуються ними товарів, мають єдиними якісними або іншими загальними характеристиками;

індивідуальні - товарні знаки, власниками яких є окремі юридичні або фізичні особи;

масові - власниками є велика кількість людей, суспільство;

державні - власником є певна держава.

Запитання 6

Варіанти структури товарних знаків (брендів) однієї компанії.

варіанти відповідей

Різні бренди об'єднані в систему, яка називається архітектурою бренду. У кожного бренду своє ім'я, образ і стиль, але сама компанія залишається невидимою для споживача.

Товарні знаки спілок, господарських асоціацій чи інших добровільних об'єднань підприємств, призначені для позначення випускаються і реалізуються ними товарів, мають єдиними якісними або іншими загальними характеристиками.

Дочірні бренди просуваються в контексті материнського (наприклад, "УкрЕнерго-Альянс") - суттєва економія маркетингових бюджетів.

Використовується тільки материнський бренд, всі продукти носять його ім'я і в рекламі використовуються схожі образи і стиль.

Запитання 7

В даний час сильний товарний знак:


варіанти відповідей

несе художню цінність, отже вартість товару під цим знаком на 15-20% вище;

володіє образністю, інформативністю і оригінальністю - основними характеристиками рекламоспособности;

формує позитивне ставлення до товару (послуги), має високу ступінь лояльності;

реалізує міф про своє походження, елітарності, естетичної та інших цінностях. Самі образи і знаки несуть мегасмисл, який людина сприймає більшою мірою неусвідомлено.

Запитання 8

Торгова марка це ?


варіанти відповідей

Iм'я, термін, знак, символ, малюнок або їх поєднання, призначені для ідентифікації товарів або послуг одного продавця або групи продавців і їх відмінності від товарів або послуг конкурентів.

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест