Комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість, називається
Брендбук - це
Оберіть, які є елементи бренду:
Набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг), називається
До числа основних елементів фірмового стилю відносяться:
Управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда, спрямована на досягнення стратигічних цілей і реалізацію довгострокових програм - це
Сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів, називається
Які бувають види айдентики?
Єдиний фірмовий стиль, брендинг, корпоративні елементи - все це не викликає довіру в споживача, не внушає довіру.
Чи вірне це твердження?
Логотип, визитівки, бланки, упаковка, слоган - це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома