Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика. Створення логотипів. Брендгайд. Брендбук

13 запитань
Запитання 1

Бренд це ?

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"


Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Запитання 2

Товарний знак це?

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.


Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.

Запитання 3

Види товарних знаків :


варіанти відповідей

Словесні товарні знаки (літери, числа, слова), наприклад "Київстар", "SONY" (компанія "Sony") - тільки шрифтова композиція, в теорії дизайну називається логограми.

Комбіновані - змішані (комбінування слів і зображень).

бажано, мати смислове навантаження,

містити в собі згадку позитивних якостей товару або його використання;

образотворчі - графічний (малюнки, композиції, зображення), наприклад знак (логотип) "Mercedes", "Audi" і ін.

Запитання 4

Вимоги до товарного знаку :


варіанти відповідей

бути коротким , тобто з найменшою кількістю слів у реченні або складів у слові. Наддовгі назви складно засвоювати і важко відтворювати;

легко запам'ятовуватися;

привертати увагу (поєднанням букв або оригінальним зображенням);


Дочірні бренди просуваються в контексті материнського (наприклад, "УкрЕнерго-Альянс") - суттєва економія маркетингових бюджетів

Запитання 5

Товарні знаки в залежності від кількості власників поділяються:


варіанти відповідей

колективні - товарні знаки спілок, господарських асоціацій чи інших добровільних об'єднань підприємств, призначені для позначення випускаються і реалізуються ними товарів, мають єдиними якісними або іншими загальними характеристиками.

легко запам'ятовуватися;


бажано, мати смислове навантаження,


на індивідуальні - товарні знаки, власниками яких є окремі юридичні або фізичні особи;

Запитання 6

Варіанти структури товарних знаків (брендів) однієї компанії.

варіанти відповідей

Різні бренди об'єднані в систему, яка називається архітектурою бренду. У кожного бренду своє ім'я, образ і стиль, але сама компанія залишається невидимою для споживача.

товарні знаки спілок, господарських асоціацій чи інших добровільних об'єднань підприємств, призначені для позначення випускаються і реалізуються ними товарів, мають єдиними якісними або іншими загальними характеристиками.


Дочірні бренди просуваються в контексті материнського (наприклад, "УкрЕнерго-Альянс") - суттєва економія маркетингових бюджетів.

У третьому варіанті структури брендів використовується тільки материнський бренд, всі продукти носять його ім'я і в рекламі використовуються схожі образи і стиль.

Запитання 7

В даний час сильний товарний знак:

варіанти відповідей

несе художню цінність, отже вартість товару під цим знаком на 15-20% вище;

У третьому варіанті структури брендів використовується тільки материнський бренд, всі продукти носять його ім'я і в рекламі використовуються схожі образи і стиль

володіє образністю, інформативністю і оригінальністю - основними характеристиками рекламоспособности;

формує позитивне ставлення до товару (послуги), має високу ступінь лояльності;


реалізує міф про своє походження, елітарності, естетичної та інших цінностях. Самі образи і знаки несуть мегасмисл, який людина сприймає більшою мірою неусвідомлено.

Запитання 8

Що таке логотип?

варіанти відповідей

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.

графічний або текстовий символ, який представляє якийсь конкретний суб'єкт або об'єкт, наприклад — компанію, організацію, приватну особу або продукт.

Торговельне, господарське або промислове підприємство, що користується правом юридичної особи, під маркою якої продаються товари або надаються послуги.

Запитання 9

Що таке фірма?

варіанти відповідей

графічний або текстовий символ, який представляє якийсь конкретний суб'єкт або об'єкт, наприклад — компанію, організацію, приватну особу або продукт

Торговельне, господарське або промислове підприємство, що користується правом юридичної особи, під маркою якої продаються товари або надаються послуги.

те саме, що Комерційна організація, торговельне або промислове товариство (фірма), що об'єднує підприємців, спілка.

Запитання 10

Що таке брендгайд?

варіанти відповідей

Торговельне, господарське або промислове підприємство, що користується правом юридичної особи, під маркою якої продаються товари або надаються послуги.

графічний або текстовий символ, який представляє якийсь конкретний суб'єкт

Опис стратегічної платформи бренду: цільова аудиторія, позиціонування, основна ідея бренду, платформа бренду, повідомлення та ін. елементи, що мають відношення до стратегії бренду

Запитання 11

Що таке брендбук?

варіанти відповідей

це фізичне втілення концепції та місії вашого бренду, основна задача якого — встановлення конкретних принципів збереження ідентичності бізнесу;це "біблія" компанії

Комерційна організація, торговельне або промислове товариство (фірма), що об'єднує підприємців, спілка.

Торговельне, господарське або промислове підприємство, що користується правом юридичної особи, під маркою якої продаються товари або надаються послуги.

Запитання 12

Які функції вирішує логотип?(виберіть декілька відповідей)

варіанти відповідей

Імпресивну

Поетичну

Фактичну

Референтну

Рефлексійну

Запитання 13

Брендбук містить:(виберіть декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

Опис цільової аудиторії

фірмовий стиль бренду

концепцію бренду, де є основні цілі,корпоративні цінності

стратегію просування бренду

бухгалтерію компанії

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест