Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.

Додано: 9 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 14 разів
12 запитань
Запитання 1

Вкажіть на команди, які є подіями:

варіанти відповідей
Запитання 2

Вкажіть на інструмент Дублювати

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 3

Вкажіть на інструмент Вилучити

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 4

Подія — це  

варіанти відповідей

текст програми.

 натискання на задану клавішу,

надходження повідомлення від іншого виконавця

клацання по виконавцю або по сцені,

 результат виконання об'єктом команд.

Запитання 5

Що буде результатом виконання даної команди?


варіанти відповідей

 На екрані з’явиться текст «Привіт?» та поле для введення даних

 Затримка виконання команди на 1 секунду

 На екрані з’явиться текст «Привіт?»

 Переміщення об’єкта на 10 кроків

Запитання 6

Яку з команд потрібно використати для створення клона?

варіанти відповідей
Запитання 7

На який час затримається переміщення об’єкта на сцені?




 

 

варіанти відповідей

 на 10 хвилин

 на 10 секунд

Запитання 8

Вкажіть на команди для опрацювання події:

варіанти відповідей
Запитання 9

Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:

варіанти відповідей

форматування

редагування

розфарбовування

 створення

 видалення

збереження

Запитання 10

Знайди в списку команди, які призначені для відстеження моменту настання події в середовищі Scratch.

 

варіанти відповідей
Запитання 11

У середовищі Scratch 2 вибрати дії зі спрайтами можна



варіанти відповідей

 в контекстному меню об'єкта

 в Рядку меню програми

Запитання 12

Виконавця алгоритму в середовищі Scratch ще називають 


варіанти відповідей

  Стек


 Скретч

  Спрайт

 

 Скрипт

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест