Поняття про модуль

Додано: 8 грудня 2023
Предмет: Інформатика, 7 клас
15 запитань
Запитання 1

Спосіб надання деякого коду для використання у програмі

варіанти відповідей

функція

модуль

алгоритм

Запитання 2

Щоб підключити модуль створення векторної графіки застосовують таку конструкцію: 

варіанти відповідей

import turtle

import random 

import math

Запитання 3

Щоб підключити модуль, що містить додаткові команди для роботи з числами застосовують таку конструкцію: 

варіанти відповідей

import turtle

import random 

import math

Запитання 4

Щоб підключити модуль, що містить функції для генерування випадкових чисел застосовують таку конструкцію: 

варіанти відповідей

import turtle

import random 

import math

Запитання 5

Які з команд означають Підняти перо та Опустити перо?

варіанти відповідей

goto (x, y) 

up () 

down () 

write (s) 

Запитання 6

Які команди потрібні для зафарбування замкнених фігур? 

варіанти відповідей

begin_fill() 

width (n)

forward(x)

end_fill() 

Запитання 7

Що буде виведено у консоль в результаті виконання операторів?


x = 4.5

y = 2

print (x//y)

варіанти відповідей

2,5

1,5

2,0

Запитання 8

Установіть відповідність між операторами та результатами їх виконання.

Проповзти вперед 20 кроків 

варіанти відповідей

circle (30) 

сolor('green') 

forward(20) 

up () 

Запитання 9

Установіть відповідність між операторами та результатами їх виконання.

Намалювати коло радіуса 30 пікселів 

варіанти відповідей

circle (30) 

сolor('green') 

forward(20) 

up () 

Запитання 10

Установіть відповідність між операторами та результатами їх виконання.

Підняти перо 

варіанти відповідей

circle (30) 

сolor('green') 

forward(20) 

up () 

Запитання 11

Установіть відповідність між операторами та результатами їх виконання.

Встановити зелений колір сліду Черепашки 

варіанти відповідей

circle (30) 

сolor('green') 

forward(20) 

up () 

Запитання 12

Установіть відповідність між операторами та діями, які вони реалізують.

width (3) 

варіанти відповідей

Очистити область малювання 

Вивести текстовий рядок в точці знаходження Черепашки 

Установити ширину сліду Черепашки в 3 пікселі 

Повернутися направо на 90° 

Запитання 13

Установіть відповідність між операторами та діями, які вони реалізують.

write ('Привіт') 

варіанти відповідей

Очистити область малювання 

Вивести текстовий рядок в точці знаходження Черепашки 

Установити ширину сліду Черепашки в 3 пікселі 

Повернутися направо на 90° 

Запитання 14

Установіть відповідність між операторами та діями, які вони реалізують.

right (90) 

варіанти відповідей

Очистити область малювання 

Вивести текстовий рядок в точці знаходження Черепашки 

Установити ширину сліду Черепашки в 3 пікселі 

Повернутися направо на 90° 

Запитання 15

Установіть відповідність між операторами та діями, які вони реалізують.

clear ()

варіанти відповідей

Очистити область малювання 

Вивести текстовий рядок в точці знаходження Черепашки 

Установити ширину сліду Черепашки в 3 пікселі 

Повернутися направо на 90° 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест