Поняття про модуль. Створення графічних примітивів

Додано: 16 грудня 2021
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 859 разів
23 запитання
Запитання 1

Модуль у Python

варіанти відповідей

це спосіб надання деякого фону для використання у програмі.

це спосіб надання деякого коду для використання у програмі.

це модуль який містить функції для генерування випадкових чисел, букв, випадкового набору послідовності.

Запитання 2

Модуль  random

варіанти відповідей

це спосіб надання деякого фону для використання у програмі.

це спосіб надання деякого коду для використання у програмі.

це модуль який містить функції для генерування випадкових чисел, букв, випадкового набору послідовності.

Запитання 3

random.randint(a, b) означає

варіанти відповідей

випадкове ціле число n, a ≤ n ≤ b

випадкове число від 0 до 1

вибір випадкового значення зі списку, наприклад, зі списку голосних літер українського алфавіту.

Запитання 4

random.random()

варіанти відповідей

випадкове ціле число n, a ≤ n ≤ b

випадкове число від 0 до 1

вибір випадкового значення зі списку, наприклад, зі списку голосних літер українського алфавіту.

Запитання 5

random.choice(['a','о','у','е','и','і','ї','ю'])

варіанти відповідей

випадкове ціле число n, a ≤ n ≤ b

випадкове число від 0 до 1

вибір випадкового значення зі списку, наприклад, зі списку голосних літер українського алфавіту.

Запитання 6

Щоб підключити додатковий модуль до програми, застосовують таку конструкцію:

варіанти відповідей

inport назва_модуля

import назва_модуля

назва_модуля.команда

Запитання 7

Доступ до команди додаткового модуля здійснюють за шаблоном:

варіанти відповідей

inport назва_модуля

import назва_модуля

назва_модуля.команда

Запитання 8

Команда math.fabs(x)



варіанти відповідей

Результат Модуль х

Округлення до найближчого більшого числа

Факторіал числа х — 

добуток послідовних 

натуральних чисел від 1 до х

Квадратний корінь із числа х

Запитання 9

Команда math.ceil(x)


варіанти відповідей

Результат Модуль х

Округлення до найближчого більшого числа

Факторіал числа х — 

добуток послідовних 

натуральних чисел від 1 до х

Квадратний корінь із числа х

Запитання 10

Команда math.factorial

варіанти відповідей

Результат Модуль х

Округлення до найближчого більшого числа

Факторіал числа х — 

добуток послідовних 

натуральних чисел від 1 до х

Квадратний корінь із числа х

Запитання 11

Команда math.sqrt(x)

варіанти відповідей

Результат Модуль х

Округлення до найближчого більшого числа

Факторіал числа х — 

добуток послідовних 

натуральних чисел від 1 до х

Квадратний корінь із числа х

Запитання 12

Модуль turtle це

варіанти відповідей

графічний модуль

модуль випадкових чисел

для роботи з числами, які не входять до стандартного набору

Запитання 13

Команда turtle.forward(x) має значення



варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Запитання 14

Команда turtle.backward(x) має значення


варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Запитання 15

Команда turtle.backward(x) має значення


варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Запитання 16

Команда turtle.left(x) має значення

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Запитання 17

Команда turtle.right(x) має значення

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Запитання 18

Команда turtle.penup() має значення

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Запитання 19

Команда turtle.pendown() має значення

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Запитання 20

Команда turtle.shape(x) має значення

варіанти відповідей

Змінити значок виконавця (ꞌarrowꞌ, 

ꞌturtleꞌ, ꞌcircleꞌ, ꞌsquareꞌ, ꞌtriangleꞌ,)

Намалювати копію виконавця в поточному місці

Установити колір

Необхідно викликати перед малюванням фігури, яку слід зафарбувати

Викликати після завершення малювання фігури

Установити товщину лінії

Запитання 21

Команда turtle.stamp() має значення

варіанти відповідей

Змінити значок виконавця (ꞌarrowꞌ, 

ꞌturtleꞌ, ꞌcircleꞌ, ꞌsquareꞌ, ꞌtriangleꞌ,)

Намалювати копію виконавця в поточному місці

Установити колір

Необхідно викликати перед малюванням фігури, яку слід зафарбувати

Викликати після завершення малювання фігури

Установити товщину лінії

Запитання 22

Команда turtle.color() має значення

варіанти відповідей

Змінити значок виконавця (ꞌarrowꞌ, 

ꞌturtleꞌ, ꞌcircleꞌ, ꞌsquareꞌ, ꞌtriangleꞌ,)

Намалювати копію виконавця в поточному місці

Установити колір

Необхідно викликати перед малюванням фігури, яку слід зафарбувати

Викликати після завершення малювання фігури

Установити товщину лінії

Запитання 23

Команда turtle.begin_fill() має значення

варіанти відповідей

Змінити значок виконавця (ꞌarrowꞌ, 

ꞌturtleꞌ, ꞌcircleꞌ, ꞌsquareꞌ, ꞌtriangleꞌ,)

Намалювати копію виконавця в поточному місці

Установити колір

Необхідно викликати перед малюванням фігури, яку слід зафарбувати

Викликати після завершення малювання фігури

Установити товщину лінії

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест