Поняття про модуль. Створення графічних примітивів.

Додано: 24 листопада 2023
Предмет: Інформатика, 7 клас
10 запитань
Запитання 1

Спосіб надання деякого коду для використання у програмі

варіанти відповідей

Функція

Модуль

Алгоритм

Запитання 2

Щоб підключити модуль створення векторної графіки застосовують таку конструкцію: 

варіанти відповідей

import turtle

import random 

import math

Запитання 3

Щоб підключити модуль, що містить додаткові команди для роботи з числами застосовують таку конструкцію: 

варіанти відповідей

import turtle

import random 

import math

Запитання 4

Щоб підключити модуль, що містить функції для генерування випадкових чисел застосовують таку конструкцію: 

варіанти відповідей

import turtle

import random 

import math

Запитання 5

Які з команд означають Підняти перо та Опустити перо?

варіанти відповідей

goto (x, y) 

up () 

down () 

write (s) 

Запитання 6

Які команди потрібні для зафарбування замкнених фігур? 

варіанти відповідей

begin_fill() 

width (n)

forward(x)

end_fill() 

Запитання 7

Який оператор відповідає результату виконання програми - проповзти вперед 20 кроків

варіанти відповідей

circle (20) 

сolor('green' 20) 

forward(20) 

Запитання 8

Який оператор відповідає виконанню команди - "Підняти перо"

варіанти відповідей

circle (30) 

сolor('green') 

forward(20) 

up () 

Запитання 9

Який оператор відповідає виконанню команди - "Установити ширину черепашки на 3 пікселі"

варіанти відповідей

width (3) 

write ('3') 

right (3) 

clear ()

Запитання 10

Що буде виведено у консоль в результаті виконання операторів?


x = 4.5

y = 2

print (x//y)

варіанти відповідей

2.0

2

4.5//2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест