Поняття про модуль. Створення графічних примітивів.

Додано: 6 лютого
Предмет: Інформатика, 7 клас
12 запитань
Запитання 1

Вкажіть комнду для підключення додаткового модуля в середовищі Python

варіанти відповідей

import

math

random

turtle

Запитання 2

Вкажіть назву модуля для створення векторних зображень в середовищі Python

варіанти відповідей

import

math

random

turtle

Запитання 3

Команда forward(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 4

Команда backward(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 5

Команда left(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 6

Команда right(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 7

Команда penup() означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 8

Команда pendown() означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 9

Команда shape(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 10

Команда color() означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Установити колір

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 11

Команда width() означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Установити колір

Повернутись ліворуч на x градусів

Установити товщину лінії

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 12

Команда goto(x, y) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Установити колір

Повернутись ліворуч на x градусів

Установити товщину лінії

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест