Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.

Додано: 17 березня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
8 запитань
Запитання 1

Створити новий спрайт можна кількома способами:

(оберіть кілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

обрати готовий об’єкт із бібліотеки спрайтів; 

намалювати в графічному об’єкті; 


вставити з файла;


сфотографувати камерою, підключеною до комп’ютера.


Запитання 2

Файли, які відкривають і створюють у середовищі Скретч, називають 


варіанти відповідей

програмою

зображенням

проектом

папкою

Запитання 3

Вкажіть програмні об'єкти в середовищі Scratch

(оберіть кілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

спрайти

Ім'я

сцена

напрямок руху


Запитання 4

Які властивості мають спрайти в середовищі Scratch

(оберіть кілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

ім’я


положення на сцені


розміри

напрямок, у якому вони будуть рухатися


тло

Запитання 5

Які властивості має сцена у середовищі Scratch?

(оберіть кілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

Тло

Розмір

Ім'я

Напрямок руху


Запитання 6

Виконавця алгоритму в середовищі Scratch ще називають 

варіанти відповідей

Скрутч

Стек

Спрайтом

Скрипт

Запитання 7

У проекті, створеному в середовищі Скретч, на сцені

варіанти відповідей

розміщуються команди

відбуваються події з виконанцями

можна обрати зображення виконавця алгоритму

Запитання 8

Чи можна змінити значення деяких властивостей спрайтів під час виконання проекту:

варіанти відповідей

так

ні

не знаю


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест