Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта. (Інформатика 6 клас, Ривкінд Й.Я.)

Додано: 12 січня 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 434 рази
6 запитань
Запитання 1

Виконавці і їх образи є ... середовища Scratch 2. 

варіанти відповідей

об'єктами

програмними об'єктами

учасниками

Запитання 2

Як ще називають виконавців у Scratch 2?

варіанти відповідей

героями

учасниками

спрайтами

Запитання 3

Що в перекладі з англійської означає sprite?

варіанти відповідей

уявний герой

учасник гри

виконавець

Запитання 4

Які властивості мають спрайти?


варіанти відповідей

ім'я

положення на Сцені

розміри

напрямок руху

колір костюма

всі перечислені властивості та інші

Запитання 5

Переглянути та змінити значення властивостей об’єктів можна в розділі ... або у вбудованому ....

варіанти відповідей

Редагування

Інформація

Допомога

графічному редакторі

навігаторі

Запитання 6

Як створити новий спрайт у проєкті?


варіанти відповідей

Обрати готовий об’єкт з бібліотеки спрайтів.

Намалювати у графічному редакторі, убудованому в середовище Scratch 2.

Уставити з файла.

Сфотографувати камерою, підключеною до комп’ютера.

Всі варіанти відповіді вірні.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест