Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Створення програмних об'єктів у Scratch

21 запитання
Запитання 1

Scratch - це

варіанти відповідей

Графічний редактор

Середовище програмування

 ігрова програма

Програма для друку

Запитання 2

Як називають команди, об'єднані у групу в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Спрайти

Сценки

Образи

Скрипти

Запитання 3

Як називається персонаж в скретч?

варіанти відповідей

рудий кіт

спрайт

скрипт

образ

Запитання 4

Файли, які відкривають і створюють у середовищі Скретч, називають:

варіанти відповідей

проектами

програмами

сценами

  програмними алгоритмами

Запитання 5

Новий спрайт у проекті можна:

варіанти відповідей

обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

намалювати в графічному редакторі, вбудованому в середовище Scratch

вставити з файла

сфотографувати камерою, підключеною до комп'ютера

всі перелічені варіанти можна використати

Запитання 6

Програмним об'єктом у середовищі Scratch є також і Сцена. Сцена має такі властивості (оберіть кілька правильних відповідей):

варіанти відповідей

тло

розмір

колір

Запитання 7

Програмними об'єктами середовища Scratch є:

варіанти відповідей

виконавці

образи виконавців

виконавці і їх образи

Запитання 8

Для виконання команд на сцені необхідно натиснути кнопку

варіанти відповідей

Білий прапорець

Зелений прапорець

Жовтий прапорець

Запитання 9

Натиснувши на що, можна побачити різні костюми спрайта?

варіанти відповідей

властивості

правки

образи

 поради

інформація

Запитання 10

Як називається місце у вікні програми Scratch, де відбуваються запрограмовані події?

варіанти відповідей

сцена

тло

поле

аркуш

фон

Запитання 11

Перед нами вікно для зміни

варіанти відповідей

властивостей спрайта

розташування спрайта

напрямку руху спрайта

зовнішнього вигляду спрайта

Запитання 12

Як називають послідовність команд, спрямованих на досягнення певного результату?

варіанти відповідей

Алгоритмом

Працею

Рівнянням

Задачею

Запитання 13

Дія, яка розпізнається та опрацьовується програмою за допомогою певних команд називається

варіанти відповідей

подія

програмний об'єкт

процес

Запитання 14

Програми, які змінюють свої функції відповідно до події називаються

варіанти відповідей


комп'ютерними

прикладними

подійними

подійно-орієнтованими

Запитання 15

Програми, які змінюють свої функції відповідно до події називаються

варіанти відповідей


комп'ютерними

прикладними

подійними

подійно-орієнтованими

Запитання 16

Як можна управляти подіями в Скретч?

варіанти відповідей

Тільки за допомогою користувача

За допомогою користувача або автоматично

Тільки автоматично

Запитання 17

Що використовують для зміни значення властивостей об'єкта в програмі?

варіанти відповідей

параметри

числа

змінні

текст

Запитання 18

Кожний проект, у середовищі Скретч, містить (оберіть кілька правильних відповідей):

варіанти відповідей

зображення виконавців алгоритму

програмний код

фон сцени

анімацію об'єктів

Запитання 19

У проекті, створеному в середовищі Скретч, на сцені:

варіанти відповідей

розміщуються команди

відбуваються події з виконавцями

можна обрати зображення виконавця алгоритму

Запитання 20

Оберіть кілька правильних відповідей: відмітьте, які властивості мають спрайти в середовщі Scratch:

варіанти відповідей

ім'я

розміри

колір костюму

положення

Запитання 21

Новий спрайт у проекті можна:

варіанти відповідей

лише намалювати в графічному редакторі, вбудованому в середовище Scratch

сфотографувати камерою, підключеною до комп'ютера

лише вставити з іншого файла

лише обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

всі перелічені варіанти можна використати

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест