Всіх клієнтів - споживачів послуг - можна розділити на
Фактори, що впливають на купівельну поведінку
Класифікація споживачів на основі соціологічних підходів передбачає аналіз наступного:
Турбота про здоров'я сприяє виживанню, а також успіху в кар'єрі, в особистому житті. Здорові люди мають значно більше потенційних можливостей практично по всіх напрямках діяльності і тому готові платити великі гроші за можливість відновлення і підтримки свого здоров'я.
Про який фактор впливу йдеться у тексті
"Бажано дати відчути покупцеві ті переваги, про які говорить покупець в плані комфорту. Слід мати на увазі, що комфорт створюють не тільки самі товари, але і післяпродажний сервіс. Необхідно розповісти покупцеві про наявність сервісу в післяпродажний період більш докладно. "
Про який фактор впливу йдеться у тексті
"...- це дуже привабливий стимул для придбання того чи іншого товару."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома