Ви продаєте навушники на спеціальному майданчику в Інтернеті. Вам телефонує потенційний покупець і пропонує здійснити передоплату, переказавши гроші на картку. Він просить повідомити такі дані: номер картки, ваше прізвище, ім’я та по батькові (ПІБ), кінцевий строк дії картки та CVV2-код. Ваші дії будуть такими:
Марині зателефонували, представилися працівником банку й повідомили про вчинення шахрайських дій із її рахунком. Аліні було запропоновано заблокувати рахунок, для чого банківський працівник попросив назвати номер картки, кінцевий строк її дії, CVV2 та PIN-код. Який із варіантів є правильним варіантом поведінки Марини:
Ви вважаєте, що працівники фінансової установи помилилися щодо ціни фінансової послуги, яку вам надали. Усі потрібні документи щодо надання фінансової послуги ви маєте. Ви звернулися до відділення фінансової установи з проханням роз’яснити ситуацію, проте менеджер не зміг адекватно пояснити, чому саме таку суму стягнуто за надання послуги. Ви вирішили написати скаргу, але менеджер не приймає її та наполягає на тому, що він усе пояснив. Яким буде ваш наступний крок:
Перед купівлею раціональний споживач задає собі такі питання (вибрати всі варіанти)
Типові порушення прав споживачів (оберіть декілька варіантів):
Документ, яким держава забезпечує захист прав споживачів - це:
Перед укладенням договору про надання фінансових послуг необхідно
До прав споживача належить
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома