Порушення прав споживачів

Додано: 11 травня 2022
Предмет: Економіка, 8 клас
Тест виконано: 150 разів
8 запитань
Запитання 1

Ви продаєте навушники на спеціальному майданчику в Інтернеті. Вам телефонує потенційний покупець і пропонує здійснити передоплату, переказавши гроші на картку. Він просить повідомити такі дані: номер картки, ваше прізвище, ім’я та по батькові (ПІБ), кінцевий строк дії картки та CVV2-код. Ваші дії будуть такими:

варіанти відповідей

  погодитися на передоплату й повідомити всі необхідні дані;

покласти слухавку;

погодитися надати лише номер картки та ПІБ, і лише якщо платіж не надійде, надати решту даних, які вимагає покупець;

погодитися надати лише номер картки, і лише якщо платіж не надійде, надати решту даних, які вимагає покупець.

Запитання 2

Марині зателефонували, представилися працівником банку й повідомили про вчинення шахрайських дій із її рахунком. Аліні було запропоновано заблокувати рахунок, для чого банківський працівник попросив назвати номер картки, кінцевий строк її дії, CVV2 та PIN-код. Який із варіантів є правильним варіантом поведінки Марини:

варіанти відповідей

 не повідомляти інформацію, яку вимагає банківський працівник, а швидко зайти в інтернет-банкінг і заблокувати рахунок;

 покласти слухавку, оскільки справжній банківський працівник не має права запитувати про CVV2 та PIN-код;

 дізнатися, які саме шахрайські дії вчинені з її рахунком, оцінити їхні масштаби й лише в тому разі, якщо це справді небезпечно, повідомити інформацію.

повідомити всю необхідну інформацію банківському працівнику, щоб він якнайшвидше заблокував рахунок;

Запитання 3

Ви вважаєте, що працівники фінансової установи помилилися щодо ціни фінансової послуги, яку вам надали. Усі потрібні документи щодо надання фінансової послуги ви маєте. Ви звернулися до відділення фінансової установи з проханням роз’яснити ситуацію, проте менеджер не зміг адекватно пояснити, чому саме таку суму стягнуто за надання послуги. Ви вирішили написати скаргу, але менеджер не приймає її та наполягає на тому, що він усе пояснив. Яким буде ваш наступний крок:

варіанти відповідей

нічого не робитиму, оскільки якщо менеджер не приймає скаргу, я, напевне, помилився;

 нічого не робитиму, оскільки найімовірніше нічого не зможу довести;

відправлю поштою на адресу фінансової установи, зазначену як адреса для листування або адреса сторони договору, скаргу, до якої додам копії документів, які, на мою думку, підтверджують мою правоту. Надішлю цей пакет документів як рекомендований лист із описом вкладення та повідомленням про вручення.

відразу подам позовну заяву до третейського суду з вимогою відшкодування матеріальних і моральних збитків;

Запитання 4

Перед купівлею раціональний споживач задає собі такі питання (вибрати всі варіанти)

варіанти відповідей

Наскільки легко продати цю річ ?

Скільки коштує ця річ ?

Чи потрібна мені ця річ ?

Купувати чи ні?

Запитання 5

Типові порушення прав споживачів (оберіть декілька варіантів):

 

  

  

 

варіанти відповідей

 обрахування

недостовірна інформація

обважування

неякісні товари

Запитання 6

Документ, яким держава забезпечує захист прав споживачів - це:


варіанти відповідей

Конституція України

Указом Президента

Закон України

Запитання 7

Перед укладенням договору про надання фінансових послуг необхідно

варіанти відповідей

за власним бажанням можна читати договір, а можна і не читати

уважно ознайомитися з умовами надання послуги та не звертати увагу на інформацію, яка стосується платежів, строків і штрафів.

  уважно ознайомитися з умовами надання послуги та звернути особливу увагу на інформацію, яка стосується платежів, строків і штрафів.

можна нічого не читати, адже продавці цих послуг досвідчені люди і знають як правильно скласти договір

Запитання 8

До прав споживача належить

варіанти відповідей

не знати свої права як споживача фінансових послуг, можливість не отримувати необхідні знання і навички, не бути обізнаним споживачем й не ухвалювати самостійні рішення щодо фінансових послуг.

 знати свої права як споживача фінансових послуг, зокрема можливість отримання необхідних знань і навичок, аби бути обізнаним споживачем й ухвалювати самостійні рішення щодо фінансових послуг.

поповнювати свої знання лише в соціальних мережах

 можливість не орієнтуватися в своїх правах як споживача фінансових послуг, для цього можливо найняти обізнаних людей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест