Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Розвиток науки і техніки

Додано: 28 квітня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
Тест виконано: 1139 разів
10 запитань
Запитання 1

Відповідно до теорії постіндустріальної цивілізації...

варіанти відповідей

доба постіндустріальної цивілізації завершилася, і людство (або його значна частина) вдало увійшло до наступного етапу розвитку.

доба індустріальної цивілізації завершилася, і людство (або його значна частина) увійшло до наступного етапу розвитку — постіндустріальної цивілізації.

людство знаходиться на етапі завершення індустріальної цивілізації.

Запитання 2

Поширення дії певних чинників за межі окремих державних територій у масштабі всього світу - це

варіанти відповідей

деурбанізація

індустріалізація

глобалізація

НТР

Запитання 3

До позитивних результатів глобалізації відносяться... (декілька варіантів)


варіанти відповідей

масштабні економічні кризи

посилення авторитету міжнародних організацій

обмін культурними здобутками й науковими знаннями

загроза використання зброї масового знищення

поширення оптимальних форм економічного, соціального й політичного життя

обмеження сфери військового виробництва

світові війни

Запитання 4

«Люди і планета, а не прибуток», «Планета Земля не продається» - це гасла учасників

варіанти відповідей

руху неприєднаня

антиглобалістичного руху

Спілки української молоді

феміністичного руху

Запитання 5

Після якої найстрашнішої в світі техногенної катастрофи до атомної енергетики почали ставитися дуже обережно, а деякі країни взагалі відмовилися від її використання (скандинавські країни та інші)?

варіанти відповідей

Після аварії на Чорнобильській АЕС (26 квітня 1986 р.).

Після аварії на АЕС Фукусіма в Японії (березень 2011 р.).

Я́дерне бомбардува́ння Хіросі́ми і Наґаса́кі (Японія, 6 серп., 9 серп. 1945)

аварія на атомній станції острова Трі-Майл-Айленд у Пенсільванії (США, 1979р.)

Запитання 6

Новий прорив у транспортній галузі стався у 2016 р., коли ...

варіанти відповідей

з'явилися супертанкери водомісткістю понад 500 тис. тонн.

був розроблений найбільший у світі реактивний пасажирський літак «Боїнг-747»,

були збудовані пасажирські літаки з надзвуковою швидкістю

в США було успішно випробувано вакуумний потяг «Гіперлуп», створений за проектом винахідника Ілона Маска.

Запитання 7

Установіть хронологічну послідовність подій:

а Юрій Гагарін здійснив перший пілотований політ в космос

б зазнав аварії «Челенджер» - американський ракета-літак (програма «Шатл»)

в США (Ніл Армстронг та ін.) здійснили перший пілотований політ на Місяць

г СРСР запустив у космос перший штучний супутник Землі

варіанти відповідей

абвг

гавб

бавг

вбаг

Запитання 8

Вівця Доллі стала відомою завдяки тому, що це була перша


варіанти відповідей

вдало клонована тварина

тварина зі штучним інтелектом

вирощена в пробірці жива істота

тварина, що побувала в Космосі

Запитання 9

Зкінчіть речення.

У 1988 р. Гарвардський університет отримав патент на вирощування за допомогою генетичних маніпуляцій живої миші. В результаті таких наукових новацій....

варіанти відповідей

було відкрито можливості клонування

було зроблено великий крок у робототехніці

почалося виведення нових порід тварин і рослин — генно-модифікованих

було відкрито молекулу ДНК, що несе в собі програму розвитку організму

Запитання 10

Що таке науково-технічна революція? 


варіанти відповідей

спосіб збільшення обсягів виробництва внаслідок кількісного приросту таких факторів виробництва, як трудові ресурси, фінанси, машини, верстати, устаткування, сировина

метод господарювання, що поєднує централізоване керівництво з господарською самостійністю підприємств у використанні фінансів і реалізації готової продукції

процес докорінних якісних змін у техніці та технології виробництва, організації праці, пов’язаний із перетворенням науки на безпосередню продуктивну силу суспільства

зростання обсягів виробництва за рахунок упровадження досягнень технічного прогресу, підвищення якості трудових ресурсів, форм організації виробництва

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест