Поурочна рефлексія (14 тестів) для швидкої перевірки рівня засвоєння здобувачами освіти основних понять, подій та провідних ідей уроку на етапі закріплення навчального матеріалу абона наступному уроці, на етапі актуалізації знань, вмінь та компетентностей учнів.
Укажіть воєводства, з яких складалася Східна Галичина у складі Польщі
У складі якої держави 20-30-х рр. минулого ст. українські землі мали назву «східні креси»?
На початку 1920-х рр. уряд ІІ-ї Речі Посполитої поділив територію країни на дві господарські зони: Польщу «А» та Польщу «Б». Що стало одним із наслідків такого кроку для соціально-економічного розвитку західноукраїнських земель?
Яка українська політична партія, що діяла на Західній Україні в 1930-х рр., використовувала терористичні методи боротьби?
Визначте заходи, що характеризують політику польського уряду щодо західноукраїнських земель у 1927–1937 рр.
Укажіть подію, що викликала такий коментар сучасника:
«Відділи озброєної жандармерії та жолнерські кавалерійські полки з артилерією за наказом влади пішли хрестовим походом проти беззбройного українського населення Східної Галичини. Шляхи цих каральних експедицій позначені ганебним насильством над українським населенням, руйнуванням і нищенням бібліотек, будинків просвітніх і економічних організацій та різного приватного майна...»
На цих фото зображено:
Саморозпуск уряду ЗУНР в 1923 р. став наслідком визнання країнами Антанти входження до складу Польщі
Встановіити варіант відповіді, де правильна відповідність між поняттями їх тлумаченнями
1. осадництво
2. пацифікація
3. саботаж
4. бойкот
А. прихована, замаскована протидія будь-яким заходам, намагання перешкодити їх здійсненню
Б. політика планомірного заселення українських земель військовими й цивільними колоністами, здійснювана урядом Польщі в 1920-х рр.
В. державна політика масових репресій щодо українського населення Галичини, спрямована на придушення виступів корінного населення за допомогою поліції та війська
Г. спосіб політичної та економічної боротьби, що припускає повне або часткове припинення стосунків з якою-небудь державою, організацією, установою або окремою особою
Встановіть варіант, що вказує на правильну хронологічну послідовність зазначених історичних подій
А. створення ОУН
Б. ухвалення закону про осадництво
В. вбивство оунівцями міністра Б. Перацького
Г. заснування УНДО
Д. створення концтабору в Березі Картузькій
Установіть правильність тверджень.
1. Лідерами конституціоналістів УНДО були такі авторитетні політичні діячі, як Є. Коновалець, С. Бандера, М. Лебідь та Д. Донцов.
2. Значну роль у західноукраїнському суспільстві міжвоєнної доби відігравала греко-католицька церква, очолювана митрополитом Андреєм Шептицьким
Коли було створено українську партійно-політичну організацію, програмові засади якої процитовано:
«У часи визвольної боротьби лише національна диктатура, витворена в ході національної революції, може забезпечити внутрішню силу Української Нації та найбільшу її відпорність назовні»?
Яка українська партія в 1920 – 1930-ті рр. мала найбільше представництво в польському Сеймі?
Установіть послідовність фактів біографії діяча, зображеного на фото (кілька відповідей)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома