Поведінка і психіка людини

Додано: 8 березня 2021
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 48 разів
24 запитання
Запитання 1

  Головну роль у становленні свідомості відіграє:

    

варіанти відповідей

  зір

 слух

 дотик

 мова

Запитання 2

         Свідомість:

        

варіанти відповідей

передається по спадковості

не передається по спадковості

виникає у стадних тварин

виникає лише в суспільстві

Запитання 3

Динамічні особливості психічної діяльності називаються:

    

варіанти відповідей

свідомістю

підсвідомістю

темпераментом

реакційними станами

Запитання 4

Типи темпераменту людини — це:

варіанти відповідей

холерик

істерик

шизофренік

меланхолік

  неврастенік

флегматик

сангвінік

Запитання 5

На формування характеру впливають такі фактори, як

варіанти відповідей

умови життя

оточення

вік

спадковість

імунітет

виховання

Запитання 6

Тип темпераменту:

       

варіанти відповідей

формується протягом життя

є природженим

 змінюється протягом життя

не змінюється протягом життя

Запитання 7

Холерики — це люди з таким типом нервових процесів, як:

        

варіанти відповідей

слабка рухливість

велика рухливість

врівноважений

неврівноважений

переважає гальмування

переважає збудження

Запитання 8

У сангвініків тип нервових процесів характеризується такими рисами, як:

варіанти відповідей

велика сила

слабка сила

нестійка сила

інертність

 імпульсивність

велика рухливість

врівноваженість

Запитання 9

Сукупність відносно сталих психологічних рис людини, які проявляються в різноманітних сферах її духовного життя і діяльності, називається:

      

варіанти відповідей

темперамент

здібності

емоції

 характер

 рефлекси

Запитання 10

Відображення дійсності у вигляді знань, закріплених у мові, які можуть передаватися іншим, — це:

        

варіанти відповідей

темперамент

емоції

 свідомість

характер

обдарованість

Запитання 11

Критеріями свідомості є:        

варіанти відповідей

зосередження думки

концентрація уваги

абстрактне мислення

сприйняття культурних цінностей

оцінка дій

Запитання 12

Поведінку людини регулюють:

       

варіанти відповідей

 рефлекси

  свідомість

підсвідомість

 емоції

почуття

Запитання 13

Процес адаптивної зміни індивідуальної поведінки на основі досвіду:

варіанти відповідей

інстинкт

рефлекс

навчання

поведінка

Запитання 14

Відсмикування ноги при ударі молоточком по коліну є прикладом рефлексу:

варіанти відповідей

умовного

безумовного

штучного

запізнілого

Запитання 15

Умовний рефлекс формується за наявності:

варіанти відповідей

раніше невідомого умовного подразника

декількох безумовних стимулів, діючих одночасно

безумовного стимулу й умовного подразника, діючих одночасно

гострої необхідності задоволення потреби

Запитання 16

Центр сприйняття усного мовлення розташований:

варіанти відповідей

лобовій

скроневій

тім'яній

потиличній

Запитання 17

Засвоєння норм особистої гігієни є прикладом розвитку:

варіанти відповідей

звички

навички

соціального інстинкту

Запитання 18

Однотипна неспецифічна відповідь організму, що виявляється при дії на нього різних подразників:

варіанти відповідей

афект

реакція

страх

стрес

Запитання 19

Потреба тварин у піклуванні про потомство є проявом:

варіанти відповідей

рефлексу

гальмування

навички

інстинкту

Запитання 20

У розвиток науки про вищу нервову діяльність людини зробили вклад:

варіанти відповідей

І. М. Сеченов

Р. Декарт

З. Фрейд

І. П. Павлов

Запитання 21

Наведіть приклади понять, для срийняття яких необхідно логічне мислення:

варіанти відповідей

висновок

бутерброд

(14*7) + 1

кохання

Запитання 22

До ознак холеричного темпераменту належить:

варіанти відповідей

рухливість

плаксивість

говіркість

агресивність

Запитання 23

До ознак флегматичного темпераменту належить:

варіанти відповідей

незворушність

говіркість

байдужість

пасивність

Запитання 24

Для швидкого (парадоксального) сну є характерні ознаки:

варіанти відповідей

дельта-ритм енцефалограми

тета-ритм енцефалограми

сновидіння

відсутність сновидінь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест