Поведінка, спрямована на виживання та пристосованість окремих особин:
Поведінка, якою особина знижує свою пристосованість, підвищуючи пристосованість інших тварин:
Завдання з вибором двох правильних відповідей.
Вкажіть, які з наведених прикладів ілюструють застосування знарядь тваринами:
Птах охороняє свою гніздову ділянку від інших птахів свого виду, це поведінка:
Дії, спрямовані на ознайомлення з предметами навколишнього середовища:
Завдання з вибором двох правильних відповідей.
Типи взаємин в групах тварин:
Завдання з вибором двох правильних відповідей.
Етолог Конрад Лоренц розподілив групи тварин на типи:
Вкажіть приклад імпринтингу:
Особливості ієрархії павіанів:
Вид научіння тварин, суть якого полягає в раптовому розумінні знаходження розв'язку якоїсь ситуації:
Інстинкти, спрямовані на виживання групи:
Наука, що вивчає поведінку тварин:
Вкажіть правильні твердження щодо розумової діяльності тварин:
І. До елементарної розумової діяльності здатні нечисленні тварини (мавпи, дельфіни, папуги та воронові птахи).
ІІ. Може здійснюватися лише в таких умовах середовища, у яких тварина опинялася.
ІІІ. Ознакою розумової діяльності тварин вважають застосування ними
знарядь праці.
Вкажіть правильні твердження щодо системи сигналів бджіл:
І. Якщо корм розташований поряд із вуликом, розвідниця виконує
так званий «круговий» танок.
ІІ. Коли ціль — на певній відстані від вулика, розвідниця бігає
по стільниках «вісімкою».
ІІІ. Кількість коливань черевця розвідниці посередині умовної «вісімки»
не відповідає відстані до поживи.
Взаємини в групах тварин бувають різними. Визначте
правильність тверджень щодо поведінки шимпанзе в групі:
І. Особин можуть поєднувати не тільки взаємини з примусу та підкорення, а й справжнє співробітництво.
ІІ. Особин можуть поєднувати тільки взаємини з примусу та підкорення.
ІІІ. У шимпанзе сутичок набагато менше, ніж у павіанів.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома