Повсякденне життя і культура

Додано: 19 червня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
Тест виконано: 33 рази
6 запитань
Запитання 1

1. Зазначте прізвище письменника - лауреата Нобелівської премії, автора філософських романів "Бунтівна людина", "Чума":

варіанти відповідей

А. Мердок

Н. Мейлер

В. Фолкнер

А. Камю

Запитання 2

2. Зясуйте, кого вважають родоначальником рок-музики:

варіанти відповідей

групу "Бітлз"

Б. Хейлі

М. Джаггера

Е. Преслі

Запитання 3

3. Назвіть архітектурний стиль, головним принципом якого є максимальна доцільність для забезпечення побутових умов і організації високопродуктивного виробництва:

варіанти відповідей

авангардизм

бруталізм

функціоналізм

постмодернізм

Запитання 4

4. Назвіть функції масової культури другої половири ХХ ст.:

варіанти відповідей

залучення до досягнень культури широких верств населення

формування у людей наукового мислення

засіб розваги людей, звільнення їх від стресів і психічного навантаження

відволікання людей від серйозних суспільних проблем

культивування традиційних моральних цінностей - сім'я, любов, перемога добра над злом

ідейний вплив на свідомість і поведінку населення через засоби масової інформації

джерело прибутків

розвиток високих естетичних смаків, почуттів, стимулювання високої інтелектуальної енергії

Запитання 5

5. Визначте тенденції, притаманні постіндустріальному суспільству:

варіанти відповідей

прискорений розвиток НТРяк вирішальний чинник трансформації системи виробництва

націоналізація економіки

перехід від "виробляючої" до "обслуговуючої" економіки

формування "суспільства знань"

децентралізація і демократизація державної влади

посилення сепаратизму, дезінтеграція федеративних і регіональних об'єднань

розв'язання екологічної та інших глобальних проблем

деурбанізація

Запитання 6

6. Визначте ознаки процесу глобалізації:

варіанти відповідей

обмін культурними здобутками і науковими знаннями

світові війни

збереження тоталітарних і авторитарних режимів у низці країн

світові економічні кризи

загроза використання зброї масового знищення

посилення авторитету міжнародних організацій

посиленя суперечностей між християнською та ісламською цивілізаціями

формування системи всесвітнього розподілу праці і світового ринку

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест