Повторення 10 клас

Додано: 6 червня 2022
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 191 раз
20 запитань
Запитання 1

У складі якої армії в роки Першої світової війни було сформовано підрозділ Українських січових стрільців?

варіанти відповідей

російської

австро-угорської

німецької

польської

Запитання 2

Про яку операцію військ Південно-Західного фронту часів Першої світової війни йдеться в цитованому документі?

«У порівнянні з надіями, що покладалися на цей фронт навесні 1916 року, його наступ перевершив усі очікування. Він виконав поставлене перед ним завдання – врятувати Італію від розгрому та виходу її з війни, окрім того, полегшив становище англійців і французів на фронті, змусив Румунію стати на наш бік та зіпсував усі плани й наміри австро-угорців і німців на цей рік».

варіанти відповідей

Галицьку битву

штурм фортеці Перемишль

бої за гору Лисоня

Брусиловський прорив

Запитання 3

Установіть відповідність між документом Української Центральної Ради та цитованим уривком з нього:

1 Перший Універсал

2 Другий Універсал

3 Третій Універсал

4 Четвертий Універсал

А «Однині Україна стає Українською Народною Республікою. Не відділяючись від республіки Російської,.. ми твердо станемо на нашій землі…»

Б «…не розриваючи з державою Російською, хай народ український на своїй землі має право сам порядкувати своїм життям. Хай порядок і лад на Вкраїні дають вибрані… Всенародні Українські 3бори (Сойм)...»

В «…ми рішуче ставимось проти замірів самовільного здійснення автономії України до Всеросійського Учредительного Зібрання…»

Г «Неможливо одночасно визнавати право на самовизначення й водночас робити грубий замах на це право… як це робить Рада Народних Комісарів щодо Народної Української Республіки…»

Д «Однині Українська Народна Республіка стає самостійною… суверенною державою українського народу…»

варіанти відповідей

1 Д, 2 Г, 3 В, 4 А

1 А, 2 Б, 3 В, 4 Г

1 Б, 2 В, 3 А, 4 Д

1 В, 2 Г, 3 А, 4 Б

Запитання 4

Головою Української Центральної Ради обрано

варіанти відповідей

С. Петлюру

В. Винниченка

М. Грушевського

П. Скоропадського

Запитання 5

Заснування українських гімназій, державних університетів у Києві та Кам’янець-Подільську, відкриття Української академії наук, Національної бібліотеки були складовими національно-культурної політики

варіанти відповідей

Української Народної Республіки

Української Держави П. Скоропадського

Західноукраїнської Народної Республіки

Української Соціалістичної Радянської Республіки

Запитання 6

Найбільш успішна наступальна операція Української Галицької армії, проведена на завершальному етапі українсько-польської війни 1918-1919 рр., увійшла в історію під назвою

варіанти відповідей

«Брусиловський прорив»

«Київська катастрофа»

«Чортківська офензива»

«Зимовий похід»

Запитання 7

Карта-карикатура, зображена на фото, ілюструє події

варіанти відповідей

1914 р.

1917 р.

1919 р.

1921 р.

Запитання 8

Установіть відповідність між датою та подією.

1 1917 р.

2 1918 р.

3 1919 р.

4 1920 р.

А підписання Варшавської угоди

Б Другий «Зимовий похід» Армії УНР

В заснування Української академії наук

Г проголошення Акта Злуки УНР і ЗУНР

Д початок першої війни радянської Росії з УНР

варіанти відповідей

1В 2Д 3А 4Б

1А 2Д 3В 4Б

1Д 2А 3В 4Г

1Д 2В 3Г 4А

Запитання 9

Що було характерним для соціально-економічного життя в УСРР періоду нової економічної політики?

варіанти відповідей

скасування плати за житло й комунальні послуги

здійснення насильницької суцільної колективізації

уведення карткової системи розподілу продуктів

надання селянам права на продаж власної сільгосппродукції

Запитання 10

У результаті здійснення в Україні в 1920 – на початку 1930-х рр. політики «коренізації»

варіанти відповідей

законодавчо закріплено за українською мовою статус державної

збільшено частку українців серед керівних кадрів партійного та державного апарату

розширено повноваження республіки у сфері зовнішньої політики

реорганізовано національні адміністративні райони у звичайні райони

Запитання 11

Увідповідніть явище періоду утвердження тоталітарного режиму в Україні з наслідком цього явища.

1 суцільна колективізація

2 масові репресії

3 культурна революція

4 форсована індустріалізація


А ліквідація індивідуального селянського господарства

Б домінування промислового виробництва над сільськогосподарським

В нав'язування суспільству комуністичної ідеології

Г ліквідація багатопартійності

Д насадження в суспільстві атмосфери страху

варіанти відповідей

1В 2А 3Д 4Б

1Д 2В 3А 4Г

1Г 2Д 3А 4Б

1А 2Д 3В 4Б

Запитання 12

Укажіть наслідок дій партійно-радянського керівництва, зазначених в уривку з історичного джерела: «Щоб подолати куркульський опір хлібозаготівлям, установити занесення на “чорну дошку” колгоспів, що злісно саботують здачу (продаж) хліба за державним планом… Провести перевірку складу колгоспів та очищення від контрреволюційних елементів – організаторів зриву хлібозаготівель».

варіанти відповідей

згортання політики «коренізації»

початок «Великого терору»

розгортання Голодомору

здійснення акції «пацифікації»

Запитання 13

Увідповідніть країну з подією суспільно-політичного життя 1920-х – 1930-х рр., що відбувалися на українських землях, які входили до її складу.

1 Польська Республіка

2 Королівство Румунія

3 Чехо-Словацька Республіка

4 Українська СРР

А створення Є. Коновальцем Організації українських націоналістів (ОУН)

Б проголошення автономії Підкарпатської Русі

В судовий процес над членами ОУН у справі вбивства міністра внутрішніх справ Б. Перацького

Г створення В.С. Залозецьким-Сасом Української національної партії (УНП)

Д судовий процес над представниками української інтелігенції в справі «Спілки визволення України»

варіанти відповідей

1Г 2В 3Д 4А

1А 2Г 3В 4Д

1В 2Г 3Б 4Д

1Д 2А 3Г 4Б

Запитання 14

Територію Карпатської України в березні 1939 р. було окуповано військами

варіанти відповідей

Німеччини

Угорщини

Чехословаччини

Радянського Союзу

Запитання 15

Територія радянської України стала ареною збройної боротьби між СРСР і Німеччиною

варіанти відповідей

1 вересня 1939 р.

23 серпня 1939 р.

22 червня 1941 р.

30 червня 1941 р.

Запитання 16

Установіть послідовність подій в Україні в роки Другої світової війни.

А «Нема більше Севастополя з його акаціями і каштанами, чистенькими вулицями, парками, невеличкими світлими будинками. Він зруйнований...»

Б «На смертний бій… піднялася вся Україна…, почалася наша велика священна Вітчизняна війна…»

В «У багатьох селах Галичини, куди вступала більшовицька армія, якась частина населення нерідко зустрічала їх квітами...»

Г «До останнього дня наше радіо запевняло: «Київ був, є і буде радянським. Ворог не пройде!..» І раптом наші війська відходять...»

варіанти відповідей

ВАБГ

ВБГА

БВГА

БГАВ

Запитання 17

Заходи з примусової евакуації матеріальних цінностей, а за неможливості – знищення їх, були частиною плану радянських військ 1941-1942 рр. і військ нацистської Німеччини 1943-1944 рр. із перетворення території України на

варіанти відповідей

«санітарний кордон»

«випалену землю»

«життєвий простір»

«сіру зону»

Запитання 18

Установіть відповідність між пронумерованим на карті адміністративним окупаційним утворенням часів німецько-радянської війни (1941–1945 рр.) та його назвою й підпорядкуванням.

А рейхскомісаріат «Україна»

Б дистрикт «Галичина» у складі Генерал-губернаторства

В провінція «Трансністрія» під управлінням румунської адміністрації

Г рейхскомісаріат «Дон–Волга»

Д військова адміністрація німецького командування

варіанти відповідей

1Б 2В 3А 4Д

1А 2Д 3Г 4В

1Б 2В 3А 4Г

1В 2Б 3Д 4Г

Запитання 19

Визволення УРСР від нацистських загарбників у її довоєнних кордонах здійснено в ході

варіанти відповідей

Карпатсько-Ужгородської операції

Ясько-Кишинівської операції

Корсунь-Шевченківської операції

Умансько-Батошанської операції

Запитання 20

У роки радянсько-німецької війни «чорносвитниками» називали


варіанти відповідей

учасників збройних формувань українського визвольного руху 1939–1945 рр.

українських селян, яких відправляли на примусові роботи до Німеччини в 1941–1944 рр.

мобілізованих на території України польовими військкоматами до лав Червоної армії в 1943–1944 рр.

військовослужбовців-українців, що потрапили до німецького полону в 1941–1942 рр.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест