Продовжуємо повторювати поняття площі, периметра та об'єму. Пригадуємо одиниці виміру площі, периметра та об'єму.
Знайдіть площу квадрата зі стороною 19 дм.
Прямокутне поле має довжину 120 м, що на 50 м менше, від ширини на третину засіяли кукурудзою, 36 арів - ячменем, решту поля засіяли чречкою та ячменем порівну. Скільки арів відведено під кукурудзу, гречку та ячмінь?
Периметр прямокутника дорівнює 162 м, одна сторона - 47м. Знайдіть площу прямокутника.
Підказка: знаючи периметр та одну сторону прямокутника, ти знаєш, що їх дві однакових, можеш дізнатися довжину інших ДВОХ! А тобі треба одну. З двох однакових одну зробити просто.
Периметр квадрата - 96 см. Знайдіть площу цього квадрата.
Периметр прямокутника 480 см, одна сторона в 5 разів більша за сусідню. Яким з рівнянь можна знайти сторони цього прямокутника?
Поле прямокутної форми має площу 56 а. Його довжина - 80 м. Знайдіть периметр поля.
Чи вистачить 5 т пшениці, щоб засіяти поле довжиною 500 м, шириною 400 м, якщо на 1 гектар треба 260 кг пшениці?
Обережно: різні одиниці виміру.
Сторона квадрата - 12 см, сторона прямокутника - 18 см. Площа квадрата і прямокутника однакові. Знайди периметр прямокутника.
Як діяти? Знайти площу квадрата. Така ж площа і прямокутника. a ⋅ b = S
S - вже знаємо, а = 18 см, тоді в = х Розв'язуємо рівняння.Знайшли другу сторону прямокутника. Тепер периметр.
Є прямокутник зі сторонами а і b. Його периметр буде: P = 2⋅ (a + b) Обидві сторони збільшимо в 4 рази. Як зміниться периметр? P = 2⋅ (4a + 4b)
P = 8a + 8b = 8 ( a+ b). Порівняємо: 8 ⋅ ( a+ b) >2⋅ (a + b) в 4 рази, бо 8 : 2 =4
Є прямокутник зі сторонами х і у. Обидві сторони збільшимо в 8 разів. Як зміниться периметр? Тепер самостійно.
Є прямокутний паралелепіпед з ребрами: 3см, 5см, 6 см. Якщо налити в нього 30 см3 води, яку частину об'єму займе вода?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома