Прочитайте уривок з поезії. Де Христос родився, з Діви воплотився, Як чоловік пеленами убого повився. Це слова з пісні
Ідея спорідненої праці є головною у творі
Прочитайте уривок з поезії. Був на часах я з Евріалом, Ми пильновали супостат, Вони тепер всі сплять повалом, Уже огні їх не горять. Ці слова належать
П’єса «Наталка Полтавка» розпочинається піснею
Прочитайте уривок з поезії. Дивлюсь, аж світає, Край неба палає, Соловейко в темнім гаї Сонце зустрічає. Це пейзаж з твору
Один з героїв «Чорної ради» звелів посадити верхи на свиню да й провезти по всьому Гадячу
Персоніфікацію використано в рядках
Прочитайте уривок з твору. Значить: не будемо, приміром, жінками чоловіків або матерями, лише самими жінками... Будемо людьми, що не пішли ані в жінки, ані в матері, а розвинулися так уповні. Так розмірковує героїня твору
Історія правдошукача, який зійшов на слизьку дорогу, є сюжетною основою твору
До «Покутської трійці» належить автор твору
Всеобіймаючим оком України Іван Франко назвав
Зразками драми як літературного роду є обидва твори рядка
Установіть відповідність між твором і місцем подій у ньому.
Назва твору Місце події
1 «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» А Піски
2 «Кайдашева сім’я» Б Умань
3 «Гайдамаки» В Ніжин
4 «Іntermezzо» Г Семигори
Д Кононівка
Установіть відповідність між закоханими літературними героями.
Літературна героїня Літературний герой
1 Галя Ґудзівна А Микола Гуляницький
2 Марися Боруля Б Чіпка Варениченко
3 Марічка Гутенюк В Карпо Кайдашенко
4 Мотря Довбишівна Г Петро Шраменко
Д Іван Палійчук
Установіть відповідність між цитатою з твору та його назвою.
1 Діло з грушею скінчилось несподівано. А «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Груша всохла, і дві сім’ї помирились. Б «Тіні забутих предків»
В обох садибах настала В «Кайдашева сім’я»
мирнота й тиша. Г «Мартин Боруля»
2 Стали люди жалітися батькові, що Д «Чорна рада»
Махамед синів їх розпоює, стали
радити, щоб здержував сина. Та що
батько вдіє з таким велетнем?
3 Чую, як мені легко робиться, наче нова душа сюди ввійшла,
а стара, дворянська, попелом стала.
4 На, грудях тихо бряжчали мідяні гроші, скинуті добрими
душами на перевіз. Під вікнами сумно ридали трембіти.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома