Повторення "Алгоритми і програми" за 8 клас

Додано: 11 квітня 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 130 разів
30 запитань
Запитання 1

Мова програмування - це

варіанти відповідей

штучна мова, створена для передачі команд машинам, зокрема комп'ютерам.


набір команд

алгоритм роботи комп'ютера

штучна мова для створення проєктів

Запитання 2

Рівні мов програмування:

варіанти відповідей

мови програмування низького рівня

мови програмування середнього рівня

мови програмування високого рівня

мови програмування системного рівня

Запитання 3

Мови програмування низького рівня:

варіанти відповідей

машинні

асемблер

універсальні

спеціалізовані

Запитання 4

Мови програмування високого рівня:

варіанти відповідей

машинні

асемблер

універсальні

спеціалізовані

Запитання 5

Універсальні мови програмування використовуються для:

варіанти відповідей

розв'язання різних завдань

розв'язання одного або кількох видів завдань

Запитання 6

Спеціалізовані мови програмування використовуються для:

варіанти відповідей

розв'язання різних завдань

розв'язання одного або кількох видів завдань

Запитання 7

Компілятор -

варіанти відповідей

це комп'ютерна програма (або набір к. програм), що перетворює (компілює) вихідний код, написаний певною мовою програмування, на семантично еквівалентний код в іншій мові програмування, який, як правило, необхідний для виконання програми машиною, наприклад, комп'ютером.

перетворює частину програми в машинний код, виконує і після цього переходить до наступної частини. 

Запитання 8

Інтерпретатор -

варіанти відповідей

це комп'ютерна програма (або набір к. програм), що перетворює (компілює) вихідний код, написаний певною мовою програмування, на семантично еквівалентний код в іншій мові програмування, який, як правило, необхідний для виконання програми машиною, наприклад, комп'ютером.

перетворює частину програми в машинний код, виконує і після цього переходить до наступної частини. 

Запитання 9

Lazarus - це

варіанти відповідей

вільне середовище розробки програмного забезпечення для компілятора Free Pascal Compiler.

програма для створення проєктів

середовище програмування

середовище розробки програмного забезпечення

Запитання 10

Інспектор об'єктів - це вікно, в якому

варіанти відповідей

відображається структура (набір) компонентів (елементів керування) проекту

редактор для програмування елементів компонентів самої програми

відображається повідомлення про хід виконання роботи програми та помилки.

відображаються властивості та методи поточного компонента проекту

можна розмістити кнопки, поля, написи, меню та інші компоненти для створення інтерфейсу користувача.

Запитання 11

Редактор вихідного коду - це вікно, в якому

варіанти відповідей

відображається структура (набір) компонентів (елементів керування) проекту

редактор для програмування елементів компонентів самої програми

відображається повідомлення про хід виконання роботи програми та помилки.

відображаються властивості та методи поточного компонента проекту

можна розмістити кнопки, поля, написи, меню та інші компоненти для створення інтерфейсу користувача.

Запитання 12

Повідомлення (Компіляція) - це вікно, в якому

варіанти відповідей

відображається структура (набір) компонентів (елементів керування) проекту

редактор для програмування елементів компонентів самої програми

відображається повідомлення про хід виконання роботи програми та помилки.

відображаються властивості та методи поточного компонента проекту

можна розмістити кнопки, поля, написи, меню та інші компоненти для створення інтерфейсу користувача.

Запитання 13

Властивості - це вікно, в якому

варіанти відповідей

відображається структура (набір) компонентів (елементів керування) проекту

редактор для програмування елементів компонентів самої програми

відображається повідомлення про хід виконання роботи програми та помилки.

відображаються властивості та методи поточного компонента проекту

можна розмістити кнопки, поля, написи, меню та інші компоненти для створення інтерфейсу користувача.

Запитання 14

Форма - це вікно, в якому

варіанти відповідей

відображається структура (набір) компонентів (елементів керування) проекту

редактор для програмування елементів компонентів самої програми

відображається повідомлення про хід виконання роботи програми та помилки.

відображаються властивості та методи поточного компонента проекту

можна розмістити кнопки, поля, написи, меню та інші компоненти для створення інтерфейсу користувача.

Запитання 15

Обробник подій - це

варіанти відповідей

фрагмент програми, який буде виконуватися одразу після настання цієї події.

вікно для обробки подій

окремо виділена частина програми, яка має своє ім’я і яку можна за цим іменем запустити на виконання.

Запитання 16

Процедура - це

варіанти відповідей

фрагмент програми, який буде виконуватися одразу після настання цієї події.

вікно для обробки подій

окремо виділена частина програми, яка має своє ім’я і яку можна за цим іменем запустити на виконання.

Запитання 17

Об'єкт showmessage

варіанти відповідей

використовується, щоб передати користувачеві певну інформацію, яка не вимагає від нього відповіді

це командна кнопка, з допомогою якої користувач має змогу визвати виконання будь-якої дії.

Запитання 18

Об'єкт button

варіанти відповідей

використовується, щоб передати користувачеві певну інформацію, яка не вимагає від нього відповіді

це командна кнопка, з допомогою якої користувач має змогу визвати виконання будь-якої дії.

Запитання 19

Константа - це

варіанти відповідей

постійна величина, яка не змiнюється в процесi роботи програми

абстрактна назва комірки (коробки) чи декількох комірок пам'яті, може змінюватись в процесi виконання програми i звернення до якої відбувається по iменi.

Запитання 20

Змінна - це

варіанти відповідей

постійна величина, яка не змiнюється в процесi роботи програми

абстрактна назва комірки (коробки) чи декількох комірок пам'яті, може змінюватись в процесi виконання програми i звернення до якої відбувається по iменi.

Запитання 21

Тип даних integer

варіанти відповідей

цілі числа

дійсні числа

реальні числа

рядкові дані

Запитання 22

Тип даних real

варіанти відповідей

цілі числа

дійсні числа

реальні числа

рядкові дані

Запитання 23

Тип даних string

варіанти відповідей

цілі числа

дійсні числа

реальні числа

рядкові дані

Запитання 24

Види помилок в середовищі програмування

варіанти відповідей

синтаксичні

логічні

фонетичні

програмні

Запитання 25

Трасування - це

варіанти відповідей

виконання команд, записаних в одному рядку проекту. 

виконання команд програми

це текст, який ігнорується компілятором і включається до тексту програми з метою полегшення розуміння структури програмного коду.

Запитання 26

Коментар - це

варіанти відповідей

виконання команд, записаних в одному рядку проекту. 

виконання команд програми

це текст, який ігнорується компілятором і включається до тексту програми з метою полегшення розуміння структури програмного коду.

Запитання 27

Логічна змінна - це

варіанти відповідей

змінна, яка може набувати лише значень true або false.

змінна, яка логічна

змінна. яка змінюється

змінна, яка не змінюється

Запитання 28

Лінійний алгоритм - це алгоритм, який

варіанти відповідей

виконується чітко по заданим умовам, послідовно та немає відгалуження.


під час виконання має умову і набуває 2 значень true або false. В результаті чого може виконуватись по різному. 

передбачає неодноразове, скінченне виконання певних дій.

Запитання 29

Алгоритм з розгалуженням - це алгоритм, який

варіанти відповідей

виконується чітко по заданим умовам, послідовно та немає відгалуження.


під час виконання має умову і набуває значень true або false. В результаті чого може виконуватись по різному. 

передбачає неодноразове, скінченне виконання певних дій.

Запитання 30

Циклічний алгоритм - це алгоритм, який

варіанти відповідей

виконується чітко по заданим умовам, послідовно та немає відгалуження.


під час виконання має умову і набуває 2 значень true або false. В результаті чого може виконуватись по різному. 

передбачає неодноразове, скінченне виконання певних дій.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест