Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.
Відмітьте ті команди, які змінюють значення властивостей виконавців у середовищі Scratch.
Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:
Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд
Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч
Що буде результатом виконання даної програми?
На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?
Позначте правильні продовження речення: Команди тіла циклу з передумовою...
Яку умову описує дана команда?
Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання
На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома