Повторення та узагальнення вивченого

Додано: 4 жовтня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 405 разів
12 запитань
Запитання 1

До норм літературної мови належать усі, ОКРІМ

варіанти відповідей

орфоепічні

лексичні

поетичні

фразеологічні

словотвірні

орфографічні

Запитання 2

Яке з наведених речень ускладнене вставним словом? (Розділові знаки пропущено).


варіанти відповідей

У ліс здається сьогодні завітала осінь.

Чомусь явір здається сумним?

Осінній день здається дуже прозорим

Мені здається що осінь до мене приходить  уві сні.

Запитання 3

У якому реченні неправильно утворено форму звертання?


варіанти відповідей

Вишнева гілочко, чому так рано ти почервоніла?

Не плач, берізонько, ще прийде день чудовий.

Квіточки осінні, ви такі привабливі та чарівні.

Збери, дощик, усі свої малесенькі краплинки. 

Запитання 4

Які з наведених слів ніколи не бувають вставними?


варіанти відповідей

Адже, навіть, неначе, все-таки.

Звісно, безперечно, зрозуміло, мабуть.

Кажуть, на щастя, по-моєму, без сумніву.

Отже, безперечно, по-перше, щоправда.

Запитання 5

 Однорідні члени речення - це:

 

 

 

варіанти відповідей

усі другорядні члени речення (додаток, означення, обставина), крім головних

  члени речення, які відповідають на одне й те питання та відносяться до одного й того самого слова

  члени речення, які відповідають на одне й те питання та відносяться до одного й того самого члена речення

  слова, що називають того, до кого звертаються

Запитання 6

 У якому реченні правильно розставлено розділові знаки? 


варіанти відповідей

Червоногарячі кетяги калини ваблять до себе: і дітей, і дорослих.

Біля лісового озера зупинився лось, і обережно ступив до води.

Урочиста хода осені відчувається: у місті, в полі, на селі.

Усе навкруги стоїть у позолоті: і дуб, і осика, і в’яз.

Запитання 7

Доберіть до поданого речення схему

( розділові знаки пропущено)

  Боярине, боярине, сказав сумним, теплим голосом Максим Беркут, занадто ти високо піднявся на крилах гордости,— але уважай! Доля звичайно тих найвище підносить, кого думає найнижче зіпхнути. Не гордуй бідними, не гордуй низькими, не гордуй робучими, боярине, бо хто ще знає, до котрої хто криниці прийде воду пити! 

варіанти відповідей

 А: « П».

  «П?» - а.

  «П», - а.

 «П, - а, - п».

Запитання 8

  Усі запропоновані речення складні, ОКРІМ     


варіанти відповідей

Ще ходить осінь по опалім листі, обтрушуючи золото ясне.

 Відшелестіли лебеді і трави, остання гілка глоду обліта.

 Вже ллється злива листя золотого, і в синю далеч лебеді летять.

Мабуть, осінь іде зі свого золотого весілля, а сніжок молодий простелив їй пухкі килими..

Запитання 9

В якому реченні числівник сорок вжитий у ПРАВИЛЬНІЙ формі?

варіанти відповідей

Вітер обурено гудів в очереті, ніби виконував осінній концерт, призначений для сороках слухачів.

На сорока стільцях ніяк не можна було розмістити сімдесят відвідувачів.

Сороками гривнями тут ніяк не обійдешся!

Вчитель розраховував, що матеріалів вистачить сорокам учням.

Запитання 10

В якому рядочку неозначені займенникі написані ПРАВИЛЬНО?

варіанти відповідей

аби-хто, хто-небудь

казна-що, котрийсь

будьхто, абичий

де-який, бозна-чий

Запитання 11

Лексичну помилку допущено в рядку

     

варіанти відповідей

невірний номер

  

   завдати шкоди

   

     переказати кошти

     

матеріальне становище

   

  підбивати підсумки

Запитання 12

Оберіть правильне визначення терміну "самостійні частини мови"

варіанти відповідей

Самостійні частини мови можуть називати предмети, вказувати на їхні ознаки. Головною ознакою самостійних частин мови є зв’язок слів між собою.

Самостійні частини мови можуть називати предмети, вказувати на їхні ознаки . Вони не мають категорій, головною ознакою самостійних частин мови є зв’язок слів між собою

Самостійні частини мови можуть називати предмети, вказувати на їхні ознаки та кількість або ж описувати дію. Головною ознакою є те, що вони – члени речення, що мають граматичну вагу та своє лексичне значення.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест