Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті
Правильно написано всі слова в рядку
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Постукала весна в прозорий кришталь вікон, торкнулася серця лоскітливим подихом травня й невтримно поманила в замріянний гай. (2)А в гаю синіми вогниками коливаються на тонких стебельцях проліски. (3)Схожі вони на бірюзові намистинки розгублені чиєюсь невинною рукою між вузеньких листочків боязкої травиці. (4)Може, то безжурний жайвір бризнув на галявину іскри невичерпного натхнення чи соромлива синичка розсипала зерна свого пестливого співу?
Орфографічну помилку допущено в слові
Прочитайте речення.
Пр(1)їхавши до Одеси, обов’язково прогуляйтеся Пр(2)морським бульваром, помилуйтеся пр(3)чудовим оперним театром, пр(4)лучіться до колоритної публіки на Дерибасівській і відпочиньте біля теплого моря, що барвінково міниться від пр(5)західного сонця.
Літеру е треба писати на місці цифри
Позначте рядки, у яких усі слова пишуться з апострофом:
Подвоєння літер НЕ відбувається в усіх словах рядка
РАЗОМ треба писати всі складні іменники в рядку
НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті
Позначте рядок, у якому виділене слово слід писати з малої літери
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Здавна люди налічували в дощовій веселці сім кольорів червоний, жовто-гарячий, жовтий, зелений, голубий, синій і фіолетовий. (2)Можливо, у цій сімці наші предки вбачали щось таємничо-магічне. (3)Недарма ж тиждень складався з семи днів, а на небі налічували тоді сім планет. (4)Придивляючись до веселки уважніше, не можна не помітити різні відтінки, що поступово переходять один в один. (5)Цих відтінків безліч.
Орфографічну помилку допущено в слові
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома