Повторення вивченого (6 клас, ІІ семестр)

Додано: 2 червня
Предмет: Українська мова, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Прочитай текст. Виконай завдання.

(1) Сонце вмило своє заспане від сну обличчя та розпустило теплі промені, сповіщаючи про те, що настав чарівний ранок. (2) Нам час починати сходження на найвищу гору українських Карпат – Говерлу. (3) Воно триває кілька годин. (4) Тільки добрі люди, наполегливі, залюблені не лише в подорожі, а й у рідну природу, можуть піднятися на вершину (За В.Пилип’юком).


Іменник ІІІ відміни ужито в реченні

варіанти відповідей

першому

другому

третьому

четвертому

Запитання 2

Прочитай текст. Виконай завдання.

(1) Сонце вмило своє заспане від сну обличчя та розпустило теплі промені, сповіщаючи про те, що настав чарівний ранок. (2) Нам час починати сходження на найвищу гору українських Карпат – Говерлу. (3) Воно триває кілька годин. (4) Тільки добрі люди, наполегливі, залюблені не лише в подорожі, а й у рідну природу, можуть піднятися на вершину (За В.Пилип’юком).


Відносний прикметник ужито в реченні


варіанти відповідей

першому

другому

третьому

четвертому

Запитання 3

Прочитай текст. Виконай завдання.

(1) Сонце вмило своє заспане від сну обличчя та розпустило теплі промені, сповіщаючи про те, що настав чарівний ранок. (2) Нам час починати сходження на найвищу гору українських Карпат – Говерлу. (3) Воно триває кілька годин. (4) Тільки добрі люди, наполегливі, залюблені не лише в подорожі, а й у рідну природу, можуть піднятися на вершину (За В.Пилип’юком).


Числівник ужито в реченні

варіанти відповідей

першому

другому

третьому

четвертому

Запитання 4

Прочитай текст. Виконай завдання.


(1) Сонце вмило своє заспане від сну обличчя та розпустило теплі промені, сповіщаючи про те, що настав чарівний ранок. (2) Нам час починати сходження на найвищу гору українських Карпат – Говерлу. (3) Воно триває кілька годин. (4) Тільки добрі люди, наполегливі, залюблені не лише в подорожі, а й у рідну природу, можуть піднятися на вершину (За В.Пилип’юком).


Займенник є в кожному реченні, ОКРІМ


варіанти відповідей

першому

другому

третьому

четвертому

Запитання 5

Закінчення -у (-ю) у формі родового відмінка однини мають обидва іменники в рядку

варіанти відповідей

кілометр, дощ

футбол, Київ

борщ, фейсбук

принтер, жаль

Запитання 6

У реченні «Ця задача з математики була більш …, ніж попередня» на місці пропуску можна вжито слово

варіанти відповідей

складнішою

складнуватою

найскладнішою

складною

Запитання 7

Подвоєні літери на місці пропуску писатимемо в усіх словах ІІІ відміни у формі орудного відмінка однини


варіанти відповідей

медал..ю, ніч..ю, глазур..ю

зустріч..ю, повіст..ю, діагонал..ю

подорож..ю, повін..ю, північ..ю

суміш..ю, приязн..ю, ваніл...ю

памороз..ю, щиріст..ю, гуаш..ю

Запитання 8

З ДЕФІСОМ треба писати усі складні прикметники в рядку

варіанти відповідей

 гірко/солоний, жовто/гарячий

п’яти/метровий, північно/східний

історико/культурний, воле/любний

навчально/виховний, жовто/блакитний

осінньо/зимовий, машино/будівний

Запитання 9

Усі займенники написано правильно в рядку

варіанти відповідей

нічийого, казна з ким, будь начому

аби-який, ні для кого, кому-небудь

декотрий, ніскільки, чий-небудь

дещо, казна-чий, ніпередким

ні з чим, хтозна-кому, ні-скільки

Запитання 10

НЕМАЄ граматичної помилки в реченні

варіанти відповідей

Вітаю, Настю! Ти – моя сама краща подруга.

Ігоре Олексієвичу, ви приготували призи для найбільш активніших учасників?

Павле Ігорьовичу, повідомте, будь ласка, розклад учням та їхнім батькам.

Перекажіть, будь ласка, вітання Олені Петрівній з днем народженням.

Олег Михалич змайстрував годівницю на прохання Оліної мами.

Запитання 11

Потрібно відредагувати всі речення, ОКРІМ

варіанти відповідей

Таксі прибуде без двадцяти десять.

Для будівництва виділили чотири мільйона гривень.

Спортсмени пробігли півтора кілометри.

Двоє сестер підготували приємний сюрприз мамі.

О пів на десяту розпочнуться змагання з баскетболу.

Запитання 12

Обери варіант, у якому правильно записано всі числівники.

варіанти відповідей

Від двохсот відняти дев'яносто шість дорівнює сто чотири.

Від двохста відняти дев'яносто шість дорівнює сто чотири.

Від двохста відняти дев'яноста шість дорівнює ста чотирьом.

Від двохсот відняти дев'яносто шість дорівнює ста чотирьом.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест