1.Перу якого письменника належить цитата :
„Народе мій, замучений, розбитий,
Мов паралітик той на роздорожжу,
Людським презирством, ніби струпом вкритий!
Твоїм будущим душу я тривожу...?
2. Визначте основні художні прийоми поезії І.Франка „Гримить” у виділених словах:
„Гримить! Благодатна пора наступає,
Природу рознімная дрож пронимає,
Жде спража земля плодотворної зливи,
І вітер над нею гуляє бурхливий,
І з заходу темная хмара летить –
Гримить!
3. Прочитайте фрагмент тексту. Поясніть, про кого йдеться у наведеному фрагменті:
«На перший пошляд йому, може, літ до двадцяти добиралося. Чорний шовковий пух тільки висапався на верхній губі, де колись малося бути вусам; на мов тесаній борідці де-где поп'ялося тонке, як павутиння, волосячко. Ніс невеличкий, тонкий, трохи загострений; темні карі очі – теж гострі; лице довгообразе – козаче; ні високого, ні низького зросту, – тільки плечі широкі та груди високі… Ось і вся врода. Одне тільки в цього неабияке – дуже палкий погляд, бистрий, як блискавка. Ним світилася якась незвичайна сміливість і духова міць разом з якоюсь хижою тугою…»
4. Укажіть, що стало приводом для останньої сварки між Кайдашами в повісті «Кайдашева сім’я»:
5. Укажіть назву вірша І.Я.Франка:
Я вгору не пнуся, я дубам не пара,
Я дубам не пара;
Та ти мене, дубе, отінив, як хмара,
Отінив, як хмара...
6. У перекладі слово «Intermezzo» означає:
7.«Contra spem spero» українською мовою перекладається:
8. «А Котляревський мені без надобності! …Противно й слухать! Поети єсть сіль землі, гордість і слава того народу, серед котрого з’явились…». З якого твору уривок?
9.«... погляд її чорних матових очей м'яко поринав у Іванове серце....обзивалась на гру флояри, як синичка до дикого голуба, — співанками. Вона їх знала безліч ... і сама вміла складати пісні».
З якого твору даний опис?
10.« О ні! Не самі сльози і зітхання
Тобі судились! Вірю в силу духа
І в день воскресний твойого повстання.»
11. Хто є корифеєм професійного театру?
12. Хто не є героями твору "Лісова пісня"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома