Повторення вивченого про текст, його основні ознаки, особливості будови тексту, використання мовних засобів зв’язку між його частинами.

11 запитань
Запитання 1

Мікротема – це...

варіанти відповідей

увесь текст

одне речення

частина теми

Запитання 2

Розстав речення в певній послідовності, щоб вийшов текст.

1. Цуценя пирхнуло і відкинуло його.

2. Ящірка вивернулась і втекла.

3. Ящірка сиділа на камені і грілася на сонечку.

4. А ящірка сидить під каменем і новий хвіст відрощує.

5. Залишився у цуценяти тільки хвіст у зубах.

6. До неї підкралося цуценя і схопило її за хвіст.

варіанти відповідей

6,5,4,1,2,3

4,6,2,5,1,3

3,6,2,5,1,4

3,6,5,2,1,4

Запитання 3

Текст – це...

варіанти відповідей

набір речень

декілька словосполучень

зв’язне висловлювання

Запитання 4

.Що може відображати заголовок?

варіанти відповідей

тему

тип мовлення

мікротему 

Запитання 5

Тема тексту - це...

варіанти відповідей

Перше речення

Якась подія

Кінцівка

Те, про що у ньому повідомляється, розпо­відається, описується.

Запитання 6

Текст-розповідь -.

варіанти відповідей

Це текст у якому описуються основні ознаки предмета або об’єкта.

Це текст у якому про щось розповідається , повідомляється ,називається.

Це текст у про щось розмірковується, пояснюються явища природи, предмети, факти.

Запитання 7

Визначити до якого типу належить даний текст.

Ромашка - ніжна квіточка, яка росте у полі .

Дівчата полюбляють плести віночки з ромашок. Вони символізують доброту, ніжність.

А ще ромашки є окрасою нашого рідного краю.

варіанти відповідей

роздум

розповідь

опис

Запитання 8

Прочитайте текст. Вибери правильний план до нього


На маленькій планеті жив робот Рома. Кожного дня на світанку він облітав свою планету і перевіряв, чи все в порядку. У чудовому саду росла чарівна троянда. Вона посміхалася до Роми і дарувала йому радість. Рома брав із чистого струмочка воду і напував троянду, захищав її від пекучого сонця і сухого вітру.

Одного разу Рома полетів на іншу планету. Йому було весело серед нових друзів. Він зовсім забув про троянду.

Коли робот повернувся додому, то побачив, що за цей час трояндовий кущ засох. Рома гірко плакав і зрозумів, що друзів забувати не можна.

варіанти відповідей

1. Нові друзі Роми.

2. Дружба Роми і троянди.

3. Не можна забувати друзів.

1. Дружба Роми і троянди.

2. Нові друзі на іншій планеті.

3. Не можна забувати своїх друзів

1. Дружба Роми і троянди.

2. Не можна забувати друзів.

3. Нові друзі Роми.

Запитання 9

В якому порядку повинні бути розташовані речення, щоб вийшов текст?


А) Та це ж їжачок!

Б) З них їжачок зробить м'яку постіль на зиму.

В) Біля мене заворушилась листяна кулька.

Г) Я йшов лісом і збирав кольорові листочки.

Д) Він збирає осінні листочки.

варіанти відповідей

А, Д, Б, Г, В

Б, Г, А, В, Д

Г, А, Б, Д, В

Г, В, А, Д, Б

Запитання 10

Прочитайте текст. Виконайте подані після нього завдання:

(1) Рушники в Україні в давнину завжди були оберегом дому родини. (2)  По-перше, рушник мав обрядове значення. (3) Вишитий відповідними візерунками-символами, він був неодмінним атрибутом багатьох обрядів: з ним приходили вшанувати появу нової людини, зустрічали і проводжали дорогих гостей, справляли шлюбні обряди, прикрашали образи та накривали хліб на столі. (4) По-друге, рушники мали й суто практичне застосування. (5) Відповідно до функцій, які вони виконували, рушники мали свої назви. (6) Наприклад, для втирання обличчя і рук — утирач, посуду і стола — стирок, для прикрашання образів — покутник, для шлюбних церемоній — весільний тощо.


Текст належить до стилю мовлення:

варіанти відповідей

художнього

офіційно-ділового

наукового

 розмовного

Запитання 11

Вибери заголовок до тексту за планом.

План

1.Настала осінь

2.Збір урожаю

3.Щедрі дари осені

варіанти відповідей

Щедра осінь

Овочі

На городі

Осінь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест