Повторення вивченого про текст, його основні ознаки, особливості будови тексту, використання мовних засобів зв’язку між його частинами.

9 запитань
Запитання 1

Мікротема – це...

варіанти відповідей

увесь текст

одне речення

частина теми

Запитання 2

Скільки існує типів мовлення?

варіанти відповідей

два

чотири

п'ять

три

Запитання 3

Розстав речення в певній послідовності, щоб вийшов текст.

1. Цуценя пирхнуло і відкинуло його.

2. Ящірка вивернулась і втекла.

3. Ящірка сиділа на камені і грілася на сонечку.

4. А ящірка сидить під каменем і новий хвіст відрощує.

5. Залишився у цуценяти тільки хвіст у зубах.

6. До неї підкралося цуценя і схопило її за хвіст.

варіанти відповідей

6,5,4,1,2,3

4,6,2,5,1,3

3,6,2,5,1,4

3,6,5,2,1,4

Запитання 4

Текст – це...

варіанти відповідей

набір речень

декілька словосполучень

зв’язне висловлювання

Запитання 5

Що може відображати заголовок?

варіанти відповідей

тему

тип мовлення

мікротему 

Запитання 6

Тема тексту - це...

варіанти відповідей

Перше речення

Якась подія

Кінцівка

Те, про що у ньому повідомляється, розпо­відається, описується.

Запитання 7

Прочитайте текст. Вибери правильний план до нього


На маленькій планеті жив робот Рома. Кожного дня на світанку він облітав свою планету і перевіряв, чи все в порядку. У чудовому саду росла чарівна троянда. Вона посміхалася до Роми і дарувала йому радість. Рома брав із чистого струмочка воду і напував троянду, захищав її від пекучого сонця і сухого вітру.

Одного разу Рома полетів на іншу планету. Йому було весело серед нових друзів. Він зовсім забув про троянду.

Коли робот повернувся додому, то побачив, що за цей час трояндовий кущ засох. Рома гірко плакав і зрозумів, що друзів забувати не можна.

варіанти відповідей

1. Нові друзі Роми.

2. Дружба Роми і троянди.

3. Не можна забувати друзів.

1. Дружба Роми і троянди.

2. Нові друзі на іншій планеті.

3. Не можна забувати своїх друзів

1. Дружба Роми і троянди.

2. Не можна забувати друзів.

3. Нові друзі Роми.

Запитання 8

В якому порядку повинні бути розташовані речення, щоб вийшов текст?


А) Та це ж їжачок!

Б) З них їжачок зробить м'яку постіль на зиму.

В) Біля мене заворушилась листяна кулька.

Г) Я йшов лісом і збирав кольорові листочки.

Д) Він збирає осінні листочки.

варіанти відповідей

А, Д, Б, Г, В

Б, Г, А, В, Д

Г, А, Б, Д, В

Г, В, А, Д, Б

Запитання 9

Вибери заголовок до тексту за планом.

План

1.Настала осінь

2.Збір урожаю

3.Щедрі дари осені

варіанти відповідей

Щедра осінь

Овочі

На городі

Осінь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест