Текст – це
Виберіть види мовленнєвої діяльності:
Розрізняють такі типи мовлення:
Мікротема - це...
Знайдіть розповідне речення.
Виберіть речення, у якому є звертання.
Будова тексту така:
Позначте рядок, де правильно вказано головні члени речення:
Осінній листочок землю вкриває.
Прочитайте речення.
Після довготривалого карантину учні повернулися до школи за парти.
Знайдіть у реченні слово, вжите в знахідному відмінку.
Прочитайте текст. Визначте, до якого типу мовлення він належить.
Подивіться на наші степи, долини, переліски. Скільки тут краси, яка вона різноманітна! Яке багатство барв, кольорів і відтінків! Правий берег Дніпра горбистий. Горби йдуть немов хвилями. І чим далі хвиля, тим тонші, ніжніші барви накладає на неї сонце. Подивіться на першу. Тут можна розрізнити кожне дерево, навіть стебло соняшника.
Подивіться на другу хвилю. Вона сіра, як отара овець у тумані. Дерева на тих горбах здаються табунами гусей, що опустилися відпочити перед далекою дорогою.
А третя хвиля синя. Вона схожа на пелюстки тендітних пролісків. На ній уже можна тільки вгадати, а не розрізнити лісосмуги, прямокутники полів. Усе це ховається в якомусь серпанку.
Прочитайте текст. Виизначте, скільки в ньому спонукальних речень.
Усе живе в лісі потребує в червні особливої уваги людини.
У повітрі пурхає безліч синиць, дроздів, стрижів, солов'їв. Вони винищують шкідників і виховують нове покоління захисників зелених насаджень.
Линяють цієї пори гуси, качки, тетеруки, глухарі. Ці великі птахи на якийсь час втрачають здатність літати.
У лосів, оленів, козуль з'являється малеча. Зовсім беззахисна лежить вона серед високої трави.
Не тривожте звірів і птахів! Не галасуйте, не співайте, не вмикайте музику в лісі! Послухайте краще його чарівну пісню. Будьте справжніми друзями живої природи!
Виберіть рядок, у якому всі слова прикметники.
Виберіть рядок, у якому правильно записано числівник 60.
Прочитайте уважно речення. Розташуйте їх так, щоб утворився текст (запишіть послідовно номери речень на чернетці).
Виберіть правильну відповідь.
ХЛІБ
4. Потім його зібрали, змололи, тісто замісили — хліб спекли.
5. І лежить хліб — золотий, теплий, пахучий, руками роботящими подарований.
1. Принесли хліб і на стіл поклали.
3. Робочі руки зерно в ріллю посіяли.
2. На столі лежить хлібина золота і ніби до сонця промовляє: любіть мене, шануйте мене, їжте та здоровими будьте.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома