Повторення з теми "Просвітництво. Освідчений абсолютизм. Міжнародні відносини."

Додано: 27 квітня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 8 клас
Тест виконано: 115 разів
11 запитань
Запитання 1

Батьківщиною промислового перевороту вважається Англія?

варіанти відповідей

Ні

Так

Запитання 2

Головне гасло класицизму – «Розум і порядок в усьому»?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 3

У другій половині XVII — XVIII ст. у побуті європейців набули поширення нові напої — кава і чай

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 4

Які хронологічні межі епохи Просвітництва?

варіанти відповідей

XVII —XIХ століття

XVII —XVIII століття

 друга половина XVII —XVIII століття

Запитання 5

Коли розпочався промисловий переворот (індустріальна революція) у Європі?

варіанти відповідей

наприкінці XVII ст. - початку XVIII ст.

Наприкінці XVIII ст.

на початку XIX ст.

Запитання 6

Промисловий переворот - це

варіанти відповідей

перехід від мануфактурного виробництва до фабричного,

від ручної праці до машинної.

це перехід від на-

турального до товарного виробництва

в сільському господарстві, ліквідація дріб-

них селянських господарств і зосередження

землі в руках великих землевласників,

орендарів; запровадження найманої праці.

перехід до розвитку суспільства, де відводиться галузі послуг, науці, освіті.

Запитання 7

Які суттєві соціальні зміни спричинила промислова революція?

варіанти відповідей

поява науки про економічний розвиток суспільства.

значний економічний розвиток країн Європи

провідними верствами суспільства стали підприємці та на-

ймані робітники

Запитання 8

Епоха Просвітництва спричинила таке явище,

як освічений абсолютизм, воно мало загальноєвропейський характер. Його змістом було ... (2 відповіді)

варіанти відповідей

знищення або перетворення згори найбільш заста-

рілих феодальних порядків; переустрій держави

«на засадах розуму» - існуючий устрій держави, влади, система відносин у суспільстві мали бути переглянуті

та в разі потреби змінені з точки зору їх доцільності згідно з новими умовами.

На чолі всього цього процесу мав стояти «монарх-філософ». Найбільш яскраво риси освіченого абсолютизму проявилися в правлінні Йосипа І (Австрія), Петра І (Росія), Фрідріха І (Пруссія)

На чолі всього цього процесу мав стояти «монарх-філософ». Найбільш яскраво риси освіченого абсолютизму проявилися в правлінні Марії Терезії та Йосипа II (Австрія), Фрідріха ІІ (Пруссія) і Катерини ІІ (Росія).

впровадження згори найбільш заста-

рілих феодальних порядків; переустрій держави

«на засадах релігії» - існуючий устрій держави, влади, система відносин у суспільстві мали бути переглянуті

та в разі потреби змінені з точки зору їх доцільності згідно з новими умовами.

Запитання 9

Продовжте думку. Перехід від ручного, ремісничо-мануфактурного до великого машинного фабрично-заводського виробництва розпочався в Англії ....

варіанти відповідей

у другій половині XVIII ст.

у XVII ст.

у другій половині XVII ст.

у XVIII ст.

Запитання 10

Які відбулися зміни у повсякденному житті європейців протягом ХVІІІ ст.?

варіанти відповідей

Виникла особлива культура споживання нових напоїв та спілкування.

Вимощення доріг каменем та прокладання каналізаційних труб.

У моду увійшла китайська порцеляна — посуд,

статуетки, вази. Проте вона була занадто дорогою,

і європейські майстри намагалися відкрити таємницю

її виробництва. У результаті їхніх пошуків з’явився

фаянс — легка біла кераміка.

Поява звичної деталлі інтер’єру - дзеркала, настінних годинників з маятником і кишенькових годинників; парасольок проти дощу.

Невід’ємною складовою гардероба європейців стали спідня білизна, нічні сорочки, кишенькові хустинки (перші були круглої форми).

Використання у побуті столів, стульчиків, меблів для гостей.

Запитання 11

Які п’ять основних країн виступали в ролі провідних гравців у Європі першої чверті XV III ст., які намагалися не допустити посилення однієї за рахунок іншої?

варіанти відповідей

Франція, Англія, Австрія,Італія, Німеччина, Польща,

Франція, Англія, Австрія, Пруссія і Росія.

Італія, Німеччина, Польща, Османська імперія, Англія.

Франція, Англія, Німеччина, Польща, Османська імперія.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест