Спростіть вираз:
-2m (- 3n + 2) + 4m
Знайдіть корінь рівняння 5х + 0,8 = 4х - 1,9
Спростити вираз:
− ( x + 42) + (x − 28) =
Зведіть подібні доданки
5х - 6х + 3у - 14х - 3у + х
Знайдіть невідомий член пропорції 3 : 14 = x : 42
Обчисліть значення виразу: (4,8 - 6,6) : 6 ⋅ 10=
Розв'язати задачу за допомогою рівняння:
У першому ящику було в 7 разів більше груш, ніж у другому. Коли з першого ящика взяли 38 груш, а до другого добавили 16, то в груш в обох ящиках стало порівну. Яке з рівнянь задовольняє умову задачі?Скільки груш було в кожному ящику спочатку?
Розв'язати задачу за допомогою рівняння: У саду росте у 5 разів більше яблунь, ніж слив. Скільки росте яблунь і скільки слив, якщо слив на 16 менше, ніж яблунь? Оберіть рівняння, яке задовольняє умову задачі та дайте відповідь на питання задачі. ( декілька правильних відповідей).
Марічка прочитала 154 сторінки, а у книзі 385 сторінок. Скільки відсотків сторінок їй залишилось прочитати?
Розв'яжіть задачу: Сплав містить 6% міді. Скільки кг міді у сплаві масою 96 кг?
Скільки кілограмів сушених грибів отримають з 18 кг свіжих, якщо з 12 кг свіжих грибів отримали 1,8 кг сушених?
Знайти значення змінної х, при якому вирази -2( х - 0,5) і - 3х +6 рівні
Побудуйте на координатній площині відрізок АВ , якщо А(–3; 6); B(2; 3). Визначте координати точки перетину відрізкa АВ з віссю ординат.
У першій упаковці було втричі більше зошитів, ніж у другій. Після того як з першої упаковки переклали в другу 3 зошити, у другій їх стало вдвічі менше, ніж у першій. По скільки зошитів було в кожній упаковці?
Периметр трикутника дорівнює 90 см, а довжини його сторін відносяться як 6 : 5 : 4 . Знайдіть найменшу сторону трикутника.
Знайти знавчення виразу
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома