Які з чисел: 4; -8; -11; 53; 0,4; -2,8; +4; 0 недодатні?
Знайдіть значення виразу |-8| - |-5|;
З двох чисел оберіть те, в якого модуль більше -5,87 та -7,82;
Ніна витратила в магазині 4,8 грн. Скільки грошей витратила Оля, якщо відомо, що Ніна витратила на 0,3 грн більше за Олю;
Розташуйте у порядку зростання такі числа:
-5,4; 4,3; -3,2; 2,1; -1,2; 2,3; -3,4.
Розкрийте дужки і спростіть вираз:
–(a – b – 7,4) + (-7,4 + b + a).
Зведіть подібні доданки 12х – 11 + 4а – 7х
Чи правильно виконано ділення?
0,9 : (-1) = 0,9;
Розв'яжіть рівняння : -2(5 – 2х) = -14;
На яке число не можна діліти?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома