Позакласне читання

Додано: 20 травня 2019
Предмет: Літературне читання
Тест виконано: 184 рази
20 запитань
Запитання 1

Продовжити речення. Самостійне читання - це...

варіанти відповідей

добровільне, індивідуальне читання учнів;

добровільне, індивідуальне читання учнів без безпосередньої допомоги вчителя; 

добровільне, індивідуальне читання учнів без безпосередньої допомоги вчителя, бібліотекаря, батьків, друзів.

Запитання 2

Самостійна читацька діяльність молодших школярів спрямована на:

варіанти відповідей

здійснення свідомого вибору книги, її читання та міркування, відповідні висновки з огляду на прочитане;

на читання книги;

індивідуальний вибір книги та її читання.

Запитання 3

У системі прилучення учнів самостійно читати виділяється три етапи: 

варіанти відповідей

робота з дитячою книжкою, початковий, заключний;

робота з дитячою книжкою, робота з інформацією;

підготовчий, початковий, основний.

Запитання 4

Робота з дитячою книжкою триває:

варіанти відповідей

15-20 хвилин;

25 хвилин;

цілий уроку.

Запитання 5

На підготовчому етапі позакласного читання учні працюють:

варіанти відповідей

самостійно;

під керівництвом учителя;

з учителем та бібліотекарем.

Запитання 6

Уроки позакласного читання у початкових класах проводяться:

варіанти відповідей

1 урок на тиждень;

1 урок 2 рази в місяць;

1 урок 1 раз на місяць.

Запитання 7

На виставці до уроку позакласного читання мають бути представлені книги:

варіанти відповідей

як у типовому так і у спеціальному оформлені;

у типовому оформленні;

як у типовому і з ускладненням в оформленні.

Запитання 8

Основне завдання уроків позакласного читання:

варіанти відповідей

формування читацької самостійності; 

сприяння інтересу учнів до книги;

збагачення соціального досвіду учнів початкової школи;

формування вміння повноцінно сприймати літературні твори.

Запитання 9

Бібліотечний урок це -

варіанти відповідей

розповідь учителя про необхідність створення бібліотеки;

одна з форм роботи, під час якої урок проходить у бібліотеці;

вид позакласної роботи;

урок, на який учні приносять книжки з домашньої бібліотеки.

обмін думками про відвідування шкільної бібліотеки. 

Запитання 10

Урок позакласного читання має на меті:

варіанти відповідей

розвивати інтерес учнів до самостійного читання книги, дитячої газети, журналу; розвивати мислення та зв'язне мовлення учнів;

дати поняття про мовні явища на основі зв'язного тексту;

подолати вплив мовного оточення на вимовлювальні уміння;

використання текстів пізнавального, художнього, високоморального значення;

забезпечити загальний розвиток учнів.

Запитання 11

Навчальний матеріал до уроку позакласного читання варто добирати:

варіанти відповідей

з урахуванням оформлення книжок, жанрової характеристики, тематичної спрямованості, гігієнічної відповідності, зовнішніх прикмет книжки, розрізнення книжок за формою, структурою, розміром, змістом; 

прізвище автора, заголовок, ілюстрація на обкладинці і в тексті;

гігієнічної відповідності;

тематичної спрямованості.

Запитання 12

Провідним методом формування читацької самостійності молодших

школярів є:

варіанти відповідей

метод читання-розгляду;

слухання і розуміння;

робота з книжкою;

уроки класного читання.

Запитання 13

На якому етапі уроків позакласного читання пробуджується і формується інтерес до самостійного читання книг:

варіанти відповідей

початковому;

основному;

 підготовчому;

підсумковому. 

Запитання 14

Робота з дитячою книгою відбувається на уроках:

варіанти відповідей

класного читання;

 позакласного читання; 

рідної мови;

всі відповіді правильні.

Запитання 15

На якому з етапів позакласного читання учні самостійно підбирають та читають дитячі книги поза класом?

варіанти відповідей

підготовчому; 

початковому; 

основному; 

на кожному із перелічених.

Запитання 16

Формування читацької самостійності є основним завданням уроків:

варіанти відповідей

 класного читання;

позакласного читання;

класного та позакласного читання;

всі відповіді правильні.

Запитання 17

Уроки позакласного читання плануються з урахуванням:

варіанти відповідей

кількості літератури для позакласного читання;

вимог програми;

етапу формування читацької самостійності та вимог програми;

рівня читацької свідомості.

Запитання 18

З якого класу розпочинається формування читацької самостійності молодших школярів?

варіанти відповідей

з 1 класу;

 з 2 класу;

 з 3 класу;

 з 4 класу.

Запитання 19

Куточок позакласного читання має складатися з:

варіанти відповідей

книжкового стенда (трьох книжкових полиць);

книжкового стенда (чотирьох книжкових полиць);

з виставки книжок;

всі відповіді правильні.

Запитання 20

На книжковому стенді розміщується література у такому порядку:

варіанти відповідей

художня література, науково-пізнавальна і довідкова література, свіжі і раніше прочитані журнали і газети;

художня література, науково-пізнавальна, журнали і газети;

довідкова література, журнали і газети, художня література.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест