Для переходу в режим редагування вершин, ребр та граней, натискаємо клавішу...
Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі, для створення ефекту певних властивостей матеріалу.
У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок
Для встановлення АвтоЗлиття вершин в Blender, потрібно зайти на вкладку...
В основі побудови поверхні типу Сіть (mesh) лежить трьохелементна структура...
Для вибору режиму вибору ребр (Edge select) натискаємо на кнопку...
Для того щоб додати текстовий об'єкт натискаємо комбінацію клавіш ....
Текстові об'єкти у Вlender - векторні об'єкти, які створені із ...
При натисканні клавіші Home,текстовий курсор переміститься...
Щоб виділити частину тексту, затискаємо клавішу...та клавішу...
Встановіть правильний порядок дій:
Для того, щоб перетворити текст у об'ємний текст, потрібно:
1) виділити текст
2) вибрати вкладку Геометрія
3) вибираємо властивість Витиснути
4) задаємо відповідне значення властивості
5) В меню властивостей натискаємо а
Для запуску рендеру, натискаємо клавішу:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома