Практична робота №1. Визначення напрямків, відстаней, площ, географічних і прямокутних координат, висот точок за топографічною картою

11 запитань
Запитання 1

Лінії на плані або карті, що з'єднують точки з однаковою абсолютною висотою називаються...

варіанти відповідей

вертикалями


  


  ізобатами

горизонталями

  бергштрихами

Запитання 2

Користуючись топографічною картою на с 28 підручника


Визначте абсолютну висоту г. Русавська

варіанти відповідей

150.2

160.6

148.0

156.2

Запитання 3

Користуючись топографічною картою на с 28 підручника ,визначте абсолютну висоту гори Цегельна

варіанти відповідей

148.2

160.6

152.7

156.9

Запитання 4

Користуючись топографічною картою на с 28 підручника ,визначте абсолютну висоту гори Волинська

варіанти відповідей

156.9

140.2

144.3

147.0

Запитання 5

Визначте відносну висоту між горами г. Волинська та г.Цегельна

варіанти відповідей

14.2 м

2.4 м

7.6 м

4.2 м

Запитання 6

Що таке бергштрих?

варіанти відповідей

 перевищення точки земної поверхні над рівнем моря

 риска, яка проведена перпендикулярно до горизонталі і вказує вільним кінцем, в якому напрямку знижується схил

лінія на плані або карті, що з'єднує точки з однаковою абсолютною висотою

 кут між напрямком на північ і напрямком на південь

Запитання 7

Яку форму рельєфу зображено на рисунку горизонталями?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 8

Визначте напрямок від г.Дідова гора на озеро Біле

варіанти відповідей

північний

  північно - західний

 північно східний

  західний

Запитання 9

Визначте напрямок та азимут від г.Цегельна до г. Русавська

варіанти відповідей

 270 градусів

135 градусів

225 градусів

 західний

  східний

 північно - західний

Запитання 10

Гора Русавська знаходиться в квадраті

варіанти відповідей

 6512

 6611

  6413

  6511

Запитання 11

Визначте азимут (у градусах)за яким потрібно рухатися, щоб дійти від витоку до гирла річки Болотня, за умови від хилення на 6° від східного напрямку

варіанти відповідей

270°

45°

135°

96°

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест