Практична робота № 10 Позначення на контурній карті об’єктів природно-заповідного фонду України

Додано: 10 березня 2021
Предмет: Географія, 8 клас
Тест виконано: 414 разів
4 запитання
Запитання 1

1.     Відповідно до Закону України «Про природно­заповідний фонд України» виділені такі категорії територій та об’єктів з різним природоохоронним статусом і призначенням: природні об’єкти (природні заповідники, біосферні заповідники, національні природні парки й регіональні ландшафтні парки, заказники, пам’ятки природи, заповідні урочища) та штучно створені об’єкти (ботанічні сади, дендрологічні парки, зоологічні парки, парки — пам’ятки садово­паркового мистецтва).

Укажіть за описом тип природоохоронного об’єкта.

Природоохоронна, рекреаційна, культурно­освітня й науково­-дослідна установа загальнодержавного значення, що передбачає створення умов для організованого туризму й відпочинку:

варіанти відповідей

національні природні парки

заказники

природні заповідники

біосферна заповідники

Запитання 2

Природоохоронна, науково-­дослідна установа міжнародного значення, що створюється з метою збереження в природному стані найбільш типових природних комплексів біосфери:

варіанти відповідей

біосферні заповідники

природні заповідники

заказники

національні природні парки

Запитання 3

Створюються з метою збереження, вивчення, акліматизації та розмноження рідкісних і типових видів місцевої і світової флори шляхом поповнення ботанічних колекцій, ведення наукової, навчальної, освітньої роботи:

варіанти відповідей

дендрологічні парки

ботанічні сади

пам'ятки природи

заповідні урочища

Запитання 4

Природоохоронна, науково­-дослідна установа загальнодержавного значення, що створюється з метою збереження в природному стані типових або унікальних для цієї ландшафтної зони природних комплексів. Територія (або акваторія) цього об’єкта повністю вилучається з господарського використання:

варіанти відповідей

заповідні урочища

заказники

пам'ятки природи

дендрологічні пам'ятки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест